Bobblehead Bunny

9 Kasım 2014

Alice Instagram Diyarında- 45,46,47,48,49,50


Tam 7 haftadır Instagram yazısı paylaşmadığımı fark ettim. Sanırım okul sebebi ile biraz fazla meşgulüm. Altı haftasını aradan çıkarayım bari dedim ^_^


Pazar bakımı. 


Bu Sephora'nın minik bir ojesiydi. 


Berrak'a, Müge'ye ve kendime Nude Dude aldım ^_^


Nude Dude swatchları.


Nude Tude ile yanyana. 


Gratis'te satılan bu bebek şampuanını seviyorum. İndirimde 2.5 liraya aldım. Fırçalarımı yıkıyorum bununla. 


Rimmel London Kate Ruj- 16 numara. Çok hoş, baharlık bir renk. 


NYC Park Avenue.


Çok da sevemediğim bir maskara. Sadece kirpikleri tek tek ayırmayı başarıyor. 


Günün makyajı. 


Nude Dude ile yaptığım makyaj. Nude Dude yazısı için tıktık. 


Bayram tatilinde benimle gelenler. Abartmamayı başardım!


Lahana çorbası diyetine başladım. Midem çok bulandı yiyemedim. Olan çorbaya oldu :/


The Balm Sexy Mama. Severek kullandığım bir pudra. Hatta dibini gördüm artık :)


Günün yardımcıları. 


Bim'den aldığım Apaks pamukları çok seviyorum. Fiyatı 1.5 lira ve oldukça yumuşak. Bittikçe alıyorum.


Wet n Wild Bare It All.


Selin'le buluştuk <3 Bana bu şeker yüzüğü almış ^_^


Notları temize geçmece. İyi ki yapmışım. Haftaya sınavlar var, birikmemiş oldu ^_^ 


Paletlerim. Bu resmin üzerine bir sürü eklendi. Tam dayaklığım :D


Wet n Wild Megalast Cherry Bomb.



Aspirin limon bal ile yaptığım maske. Memnun kaldım, arada yapıyorum. 


Fırçalarıma acil ihtiyacım olduğunda misel solüsyon ile temizliyorum ^_^


Blog için yeni resimler çektim ^_^


Bordo ojelere bayılıyorum ^_^


Fresh'n Soft'tan güzel bir paket aldım ^_^  


Telefonumdaki 4. resim. Böyle bir tag vardı ona katıldım. Ceren ve Selin'le beraber Faberlic etkinliğine gittiğimiz günden ^_^

Benim 1.5 ayım işte böyle geçmiş. Yoğun, stresli, sağlığım açısından da zor zamanlar geçiriyorum. Lütfen iyi dileklerinizi ve dualarınızı eksik etmeyin. 

Herkese iyi Pazarlar ^_^

7 yorum :

  1. Lovely photos!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin gayet yoğun zamanlar geçirmişsin özellikle Wet n Wild Megalast Cherry Bomb rujun sendeki duruşuna bayıldımmmm

    Bu arada blogunu takibe aldım.

    Benim bloguma da beklerim henüz çok yeni 5 günlük bir blog...

    http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)

      Hemen bakıyorum :)

      Sil
    2. Teşekkürler canım her zaman beklerim tabi koşturmadan fırsat bulabilirsen öptüm :)

      Sil
  3. Bir buçuk ay ancak bu kadar güzel özetlenebilirdi tebrikler :) Kate Moss 16 numaralı ruja da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim:)
    Ben de bloguma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de seviyorum o ruju :)
      Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...