Bobblehead Bunny

24 Ekim 2014

The Balm Stainiac Prom Queen


The Balm Stainiac dudak ve yanaklarınızda kullanabileceğiniz sıvı bir ürün.

The Balm Stainiac Prom Queen

Ürünün gri, hoş bir ambalajı var. Çok büyük olmasa da uzun süre gidiyor. 

The Balm Stainiac Prom Queen

Bendeki kırmızı olan Prom Queen rengi. 

The Balm Stainiac Prom Queen

Tenime sürüp dağıttığımda böyle doğal bir pembelik veriyor. Yanağa sürüp dağıtmasını pratik buldum.  Ben elimle uyguluyorum. Kalıcılığı orta seviyede. Dudaklara ise doğal bir kırmızılık veriyor. Ama maalesef sürmesi biraz zor ve tuhaf bir his bırakıyor dudağınızda. Ayrıca pek de kalıcı değil ruj olarak. 

Yine de pratik bulduğum için The Balm Stainiac'ı beğendim. Çok doğal duracak bir ürün arıyorsanız deneyebilirsiniz. Ama fazla beklenti içerisine girmemenizi öneririm. 

Stainiac yanılmıyorsam 20-25 lira civarına Gratis'lerde satılıyor. İndirimde bir şans verebilirsiniz. 

Siz The Balm Stainiac'ları denediniz mi? Favoriniz hangi renk?


10 yorum :

  1. Love that lip gloss!

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım :)
    sana hem dart ödülü verdim hem de mimledim blogumu ziyaret edersen görebilirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba prom queen rengini hiç bi yerde bulamadım hangi gratisten aldınız yazarsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Stainiac Prom queen rengini hiç bir yerde bulamıyorum Siz hangi gratisten ne zaman aldığınızı yazarsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
  5. Fiyat performans olarak iyi bir ürün değil :/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...