Bobblehead Bunny

29 Ekim 2014

Splat Likvum Gel- Diş Macunu


Herkese merhabalar!

Sizlere diğer diş macunlarına oranla nispeten iyi içeriğe sahip bir diş macunundan bahsedeceğim. 


Splat 11 senedir faaliyet gösteren bir Rus şirketi ve 26 ülkeye ürünlerini ihraç etmekte. Türkiye pazarına gireli hemen hemen altı ay olmuş durumda. 

Bugün sizlere bahsedeceğim ürün Splat'ın Likvum Gel isimli diş macunu. İddiası plak gidermek, tartar oluşumunu önlemek, beyazlık ve temizlik sağlarken hassasiyeti önlemek. 


Böyle mavi renkte bir diş macunu ama dişlerde veya dilde boyama yaptığına -Signal'in mavi diş macunu yapıyordu- şahit olmadım. Nane aroması var ayrıca, ağzınıza ferahlık veriyor. 

Dişlerimi bir ton beyazlattığını hissettim. Dişlerim hassas olmasına rağmen bende bir hassasiyet yaratmadı. Dişimde plak ve tartar oluşumu gözlemlemedim kullandığım sürede. Ama sigara kullanmadığımı ve çay, kahve tiryakisi olmadığımı belirteceğim bu noktada. 


Ürünün içeriği ise market diş macunlarına kıyasla oldukça iyi. Fluoride, triclosan, chlorhexidine, çözünebilir fosfat, alkol ve doğal olmayan tatlandırıcı içermiyor. Bu maddeleri içermemesini hoş bulmamla birlikte yine de içeriği harika diyemem. İçerisinde SLS, PEG-8 ve Methylparaben bulundurmasa işte bu diyebilirdim. Yine de piyasada tamamen doğal içerikli bir diş macunu bulmak zor olduğundan gördüğümde alabileceğim bir ürün.

Etkinlikte hediye edildiğinden fiyatı hakkında bir bilgim yok maalesef. Raflarda görürsem düzenlerim bu yazıyı.

Siz hangi diş macunlarını kullanıyorsunuz? Daha önce Splat'ı duydunuz mu?



6 yorum :

  1. Güle güle beyazlat dişlerini :)
    Ben de Splat kullanıyorum. Dediğin gibi diğer markalarla kıyaslayınca oldukça iyi içeriği var. En sevdiğim özelliği ise bu markada: değişik macunların olması.Mesele, sendeki mavi renkte, elimde şu anda yeşil çaylı var o yeşil renkte, pırıltılı kırmızı renginde var love serisi, hatta siyahı var. O özellik bence muhteşem ve albenili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.

      Hepsinin renginin farklı olması çok eğlenceli bence de :) Siyahını merak ettim ^_^

      Sil
  2. ben de yeni aldim.13 tl

    YanıtlaSil
  3. Nereden temin edebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'lerde satılıyor yanılmıyorsam ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...