Bobblehead Bunny

17 Ekim 2014

Rimmel London Match Perfection Kapatıcı- Ivory


Göz altlarım çok kapatıcılık istemiyor. Ama özellikle uykusuz kaldığım sabahlarda göz çevremi aydınlık gösterme ihtiyacı duyuyorum. Kullandığım kapatıcı ise Rimmel London Match Perfection!


Ürün tüplü bir ambalajda.

Sürmek için kendi fırçası var. Fırçası ile sürsem de dağıtmak için Ecotools Airbrush kapatıcı fırçasını ya da acelem varsa parmaklarımı kullanıyorum.


Bileğimin kapatıcısız hali. 


Bu da kapatıcı sürülmüş hali. Gördüğünüz gibi hafif bir kapatıcılık sağlıyor. Ama cildi çok aydınlık ve sağlıklı gösteriyor. Zaten kapatıcının özelliği de aydınlatıcı olması. Yani hem kapatıcı, hem aydınlatıcı bu ürün.


Geçtiğimiz günlerde "Aydınlatıcı Nasıl Uygulanır?" yazısını paylaşmıştım. Oradaki görseli tekrar ekliyorum. Ben bu kapatıcıyı aynı aydınlatıcı gibi de kullanıyorum yani. Resimdeki bölgelere uyguluyorum. İyice dağıtıyorum sonra. 

Ürünün kapatıcılığı fazla değil. Aydınlatıcı olmasını seviyorum. Kalıcılığından memnunum. 14-15 lira gibi bir fiyatı var yanılmıyorsam. 

Böyle bir ürün arıyorsanız tavsiye edebilirim ^_^

Siz bu ürünü denediniz mi? Memnun musunuz?




5 yorum :

  1. Bende aynı ürünü kullanıyorum baya da bereketli çıktı, pek memnunum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet epey bereketli. Bayadır kullanıyorum ben de :)

      Sil
  2. Ben de deneyip cok memnun kalmistim ama benefit fake up ve max factor'un yeni cikan aydinlaticisindan cok daha memnun kaldim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de denemedim. Max Factor'ünkini inceleyeyim bir mağazada. Benefit gereksiz pahalı bence :/

      Sil
  3. Ben de çoook memnunum bence revlonun da fondotenlerini deneyebilirsin!:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...