Bobblehead Bunny

9 Ekim 2014

Maybelline Up In Smoke Palet


Maybelline Up in Smoke yılbaşı için çıkarılmış özel bir palet.


Kendisi bütün makyajınızı yapmanıza yarayacak bir makyaj seti. 


Üst katında 4 adet far, 1 allık, 1 mini liploss ve göz kalemi bulunuyor. Ayrıca kapak kısmı tamamen ayna. Oldukça kullanışlı olmuş. 


Yanlardan sürüyerek alt kata ulaşıyorsunuz. Orada da ışıltılı pudra ve süngeri var.


Far, ışıltılı pudra, allık, gloss ve kalem swatchları sırasıyla. 

Allık, gloss ve kalemi beğendim. Allığın rengi biraz açık bana ama çok hafif pembemsi duruyor, hoşuma gitti. İçinde hafif ışıltı var. Lipgloss ise çok doğal duruyor. Kalemi eyeliner gibi kullandım, memnun kaldım. Yeterince siyah bence. Farların ise pigmentasyonları çok iyi değil. Paletin memnun kalmadığım yönü o oldu.  En baştaki far cidden kötü. Diğerleri kullanılabilir derecede. Özellikle ikinci farı beğendim. Işıltılı pudraya ise henüz bir kullanım alanı yaratamadım. Bir kere tüm yüzüme uyguladım. Çok simli geldi, sildim. Belki özel bir günde kullanılabilir. 

Genel performans olarak ortalama buldum bu paleti. Orjinal fiyatına -40 lira- çok daha iyisi alınabilir sanıyorum. Yarı fiyatına ise bir şans verilebilir. Özellikle özel bir gün için bol ışıltılı, simli ürünler arayışındaysanız bakmanızı önerebilirim. 

Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz?






10 yorum :

  1. Dediğin gibi bu fiyata daha iyisi alınabilir. Mesela, The Balm far paleti (hem renk seçeneği daha fazla olmuş olur)
    Bende var bu palet ama ne sevdim ne sevmedim. Var ve yok bu palet bir benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Balm alınabilir hemen hemen bu ücrete dediğin gibi. Ben de hemen hemen aynı hissediyorum sanırım :)

      Sil
  2. gün içerisinde hafif tonlarda bir makyaj yapacaksam allığını ve glossunu kullanıyorum.Kalemi bende çok akıyor.Gratisten indirimle 20 tl ye almıştım.Bu fiyata şans verilebilecek bir ürün bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans verilebilir. Ama olmazsa da olmaz değil sanırım :)

      Sil
  3. bloğuma davetlisiniz sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulamadım bloğunuzu. Link bırakırsanız sevinirim :)

      Sil
  4. Kore Kozmetik ürünleri satışı yapmaktayız. İlk çekilişimize katılmak ister misiniz?

    http://koredenkozmetik.blogspot.com.tr/2014/10/korean-cosmetik-turkiye-ilk-cekilis.html

    YanıtlaSil
  5. Bu tarz ürünler 3-5 günlük tatiller için kurtarıcı oluyor. Yoksa onu da yanıma alayım bunu da derken baya büyük bir kozmetik çantası yanımda geliyor yarısını da kullanmıyorum sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik aşkımız tatilde bile yakamızı bırakmıyor :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...