Bobblehead Bunny

7 Ekim 2014

Farmasi Matte Lipstick- 09


Uzun bir bayram arasından sonra severek kullandığım bir rujla bloğuma dönüyorum. 

Farmasi Matte Lipstick 09

Farmasi Matte serisinden ruj Hayatı Makyajla'nın etkinliğinde hediye edilmişti. O zamandan beri sık sık kullandığım için görüşlerimi belirtmenin zamanı geldiğini düşündüm.

Farmasi Matte Lipstick 09

Ürünün ambalaj kalitesi ortalama seviyede. Çok hor kullanmazsanız sorun olmaz sanırım. 

Farmasi Matte Lipstick 09
Bendeki 09 numaralı olan.

Farmasi Matte Lipstick 09

Rengini ise ben gül kurusuna benzettim. Ama renk tanımlamakta kötü olduğum için siz bana değil resimlere inanın ^_^

Farmasi Matte Lipstick 09

Dudağımda duruşu ise bu şekilde. Mat rujları sevdiğim için oldukça beğendiğim bir ruj oldu. Sürümü kolay. Dudağı aşırı kurutmuyor ama mat olduğu için kurutuyor tabii ki biraz. Kalıcılığından da memnun kaldım. Yalnız ruju sürdükten birkaç saat sonra dudakta pütürcükler oluyor. Beğenmediğim tek yönü o oldu.

Farmasi ürünlerinin satışı katalog ile yapılıyor. Bu ay mat rujları 9.5 lira. Mat ruj arayışındaysanız kataloğu incelemenizi tavsiye edebilirim.

Farmasi kataloğu için tıktık.

Not: Katalogda farklı bir numaralandırma sistemi var sanırım. 09 numarayı bulamadım :/

6 yorum :

  1. Çok güzel bir renk. Sana da yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. bu aralar cok takıldıgım bır renk sana da cok cok yakısmıs :) mutlaka bır sans verıcem bu ürüne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım beğenirsin sen de :)

      Sil
  3. renk çok güzel yakışmış sana da :) teşekkürler paylaşım için takipteyim bana da beklerim sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...