Bobblehead Bunny

8 Ekim 2014

Essence Blush Up Allık


Sonbahar geldi diye sürekli içimizi karartacağız diye bir şey yok değil mi?

Essence Blush Up Allık

Essence'in Blush Up isimli ombre allığı geçtiğimiz yaz çıkmıştı. Göze çok renkli gelse de ben her mevsim kullanılabileceğini düşünüyorum.

Essence Blush Up Allık

Allık 3 renkten oluşuyor. Birbirlerine geçiş kısımları da var ama onları saymazsak üç ^_^

Essence Blush Up Allık

Turuncu, mercan ve soğuk pembe tonlarını barındıran allığı renkleri karıştırıp sürdüğünüzde ise hoş bir şeftali çıkıyor ortaya. Renklere hem ayrı ayrı, hem üçü birlikte bayıldım! Kalıcılığı idare eder. Gün içinde tazelemek gerekebilir. Pigmentasyonu çok yoğun değil. Elimi korkak alıştırmadan sürebiliyorum allığı.

Uygun fiyatlı bir allık arayışındaysanız ve böyle renkli allıkları seviyorsanız bakmanızı tavsiye ederim. Gratis'lerde bulabilirsiniz. Satış fiyatı ise 10-15 lira arası bir şeydi.

Siz hangi allıkları kullanıyorsunuz? Essence allıklarını denediniz mi?


12 yorum :

  1. Pigmentasyonu fazladır diye almamıştım, bu yazı fikrimi değiştirdi.

    YanıtlaSil
  2. Görüntü harika ^,^ Gerçi Essence'ın tüm aldıklarında durum bu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle koleksiyon ürünlerinde evet :)

      Sil
  3. Benim makyaj malzemesi merağım pek yok. Hayatımda aldığım iki allık var. Birini yıllar önce almıştım. Rengi hoştu aslında ama çok simli olduğu için pek kullanmıyordum. Diğeri de The Balm Hot Mama :) Bu yaz aldım. Aldığımdan beri de sürekli ve çook severek kullanıyorum. Yeni bir ürün almam için elimdekinden çoook sıkılmış olmam gerek ama şu durumda hiç sanmıyorum :) Yine de bundaki ombre efektini sevdim. Bu renklerle bir nail art mı yapsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hot Mama hoş bir allık. Ben pek ışıltı sevmiyorum ama :)
      Bence çok hoş olur :)

      Sil
  4. Bu allıklar açıldıktan sonra ne kadar süre kullanılabiliyor ne zaman çöpe atmak lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıkların ömrü 2 yıl oluyor. Ama bu allıkta 12 ay yazıyor. Açıkçası ben en az 2, en çok 3 sene kullanırım. Toz ürünler o kadar çabuk bozulmuyor çünkü. Yine de risk almak istemezseniz ürünün arkasında yazdığı gibi 12 ayda atabilirsiniz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...