Bobblehead Bunny

20 Ekim 2014

Bronzer Nasıl Uygulanır?


Geçtiğimiz hafta Aydınlatıcı Nasıl Uygulanır? isimli yazıyı paylaşmıştım. O yazının kardeşini de yazmasam olmaz dedim. Her ne kadar bronzer insanı olmasam da bildiklerimi aktarmak istedim. 

Aydınlatıcı yazımda bahsetmiştim. Aydınlatıcıyı daha geniş göstermek istediğimiz bölgelere uyguluyoruz diye. Mesela alnımız genişse alnımıza aydınlatıcı uygulamak iyi bir sonuç vermeyebilir. Bronzerda ise durum tam tersi. Yüzümüzde fazla geniş olan bölgeleri daraltmak, gölge efekti vermek için kullanıyoruz. 

Ayrıca şunu belirtmeliyim ki bu şekilde kontür uygulaması yaptığımız bronzer mat (ya da çok çok az ışıltılı) olmalı. Yoksa yaptığımız uygulama her tarafımıza ışıltı, sim bulaştırmaktan ileri gitmez. Mat, cildimizden 2-3 ton koyu bir ürün kullanmalıyız ki doğal dursun. Fazla koyu veya cilt alt tonumuza uymayan bir bronzer seçmemiz halinde yüzümüzde leke gibi durabilir de maalesef. 

Not: Bol ışıltılı bronzerlar ne için kullanılıyor tam bilmiyorum. Hiç kullanmadım. Sanırım yazın tüm yüze hafif bronz ve ışıl ışıl bir görüntü vermek için kullanılıyor. 


Bronzerı alnımızın saçımız ile birleştiği çizgiye, burnumuzun sivri yerinin iki kenarına, elmacık kemiklerimizin altına ve çene çizgimize uygulayabiliriz. Bronzer ile güzel bir görüntü yakalamanın anahtarı yine kendimizi tanımakta. Elmacık kemiklerimiz halihazırda belirgin, yüzümüz zaten zayıf veya alnımız dar ise uygulayacağımız bronzer bizi daha kötü gösterebilir. Ama alnı fazla geniş veya yüzü yuvarlak insanların en iyi dostu olabilir doğru uyguladıkları bronzer. 

Ben bronzer kullanmıyorum. Alnım dar, yüzüm zayıf, elmacık kemiklerim de yeterince belirgin sanıyorum. Daha önce denedim ama kendimde pek beğenmedim açıkçası. Mat kahve bir farla burnumu kontürlüyorum sadece bazen, bana yeterli geliyor. Bronzer ve aydınlatıcı yansıtıldığı gibi söylenilen her bölgemize değil, ihtiyaç hissedilen yerlere uygulanması gereken şeyler bence. Gerek olmayan bölgelerde uygulanması çok daha kötü durabiliyor hiç uygulanmamasından. 

Kısacası kendimizi, yüz hatlarımızı tanıyalım ^_^ Bir de aydınlatıcı da olsa, bronzer da olsa uyguladığımızda güzelce dağıtalım ki yüzümüzde çizgi halinde kalmasın. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Böyle yazılar görmeyi sevdiyseniz yorumlarınızı bekliyorum ki devamını da yazayım. Düşünceleriniz benim için önemli. 

Sendromsuz bir Pazartesi dilerim ^_^










4 yorum :

  1. Kendimce az çok biliyorum. Ama seninle pekistirmis oldum kullanımını. Devami gelsin insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olduysam ne mutlu bana :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. kuzum zararli urun icerikleri ile ilgili bilgi de yazar misin? elime kagit kalem alip, not tutcam soz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kaç zamandır aklımda, yazsam iyi olur :) Yazmaya çalışacağım ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...