Bobblehead Bunny

15 Ekim 2014

Bitenler & Çöpe Gidenler 16


Aslında bu ürünleri bitireli hemen hemen bir ay oldu ama inanın resimleyip yazmaya fırsat olmadı. Kısaca hepsinden bahsedeyim dedim. 


Toplu veda fotoğrafı ^_^


Faberlic Beauty Cafe Peeling Duş Jeli- Kokusu hoş ama bir süre sonra baydı beni. Çünkü tatlı kokuları ve meyve kokularını pek sevmiyorum. Tekrar almam. 

Nivea Double Effect Roll on- Bu ikinci şişem. İçeriği sebebiyle yenisini almayacağım. 

Yves Rocher Bio Organik Roll on- Ter kokusuna etkisinin sıfır olduğundan ve aşırı terleme yaptığından bahsetmiştim. Yarısı falan çöpe gitti. 

The Body Shop Mangolu Antibakteriyel Jel- Severek kullandım. Başka kokularda olanlarından alabilirim.

Vichy Misel Solüsyon- Deneme boyuydu. Makyajı çok iyi temizlemiyor. 


Prozinc Saç Bakım Maskesi- Severek kullandım. Yazısını da yazmıştım. 

Vichy Termal Su- Çok beğenmedim. Cildimi kuruttu. 

Cosmed El Bakım Kremi- Hemen hemen bir yıldır severek kullanıyordum. Elimdeki kremler bitince yenilenebilir. 

Prozinc Normal ve Yağlı Saçlar için Şampuan- Saç dökülmeme iyi geldi. Yazısı gelecek. 


Pure Beauty Bulgarian Rose BB Krem- Bende alerji yaptı. Kullanabilecek birisine verdim epey dolu olduğundan. 

Oriflame The One Rimel- Kullandım kuruyana kadar. Çok memnun kaldım. Uzatması, kıvırması ve tek tek ayırması şahaneydi.

Oriflame The One ruj- Gramajı az olan bir rujdu. Ben de ruj bitirdim ^_^ 

Essence I <3 Stage Far Bazı- 6 ay kullanma ömrü olmasına rağmen bir yıl kullandım. Hala bitmedi. Yapısı değişti sanki, atıyorum. Memnun kalmıştım ama The Balm'ın bazını aldım. 

Rimmel London Kate 07 Ruj- Uzun zamandır benimle. Terleme yapıyor sürekli, kullanırken içim rahat etmiyor. Yarısı falan çöpe gidiyor. Yenilemem sanıyorum.

Revlon Super Lustrous Ruj- Çok çok uzun zamandır benimle. Zaten yaz rengi, yaz gelene kadar daha da bozulur. Atayım dedim. 

Lilliputz Dudak Balmı- Selin hediye etmişti. Bitirdim. Kokusu çoook güzel. Memnun kaldım, alabilirim yenisini.

Pastel 145 Oje- Kaç kere oje çözücü ile seyrelttim ama yok, kurtaramıyorum. Bayağı kullandım bu ojeyi. Artık çöpe. 


Epilasyon yayı- Yeni cinsinden alınca pabucu dama atıldı. Eskimişti zaten.

Lagrita Pamuk- Eh işte bir pamuk. Eve en yakın market A101 olduğundan zorunluluktan alıyorum bazen.

Benri Islak Mendil- Bunları çok seviyorum. Tam çantalıklar.

Lionesse Takma Kirpik- 4-5 senedir duruyorlar. Kullanıp becerememiştim. Görmek istemiyordum artık bunları, attım.

Bu ay bitirdiklerim bunlardı. Attım kurtuldum, mutlu oldum ^_^

Siz de bitenlerin kalabalığından kurtulunca mutlu olanlardan mısınız?



17 yorum :

  1. The One maskaradan ben de çok memnunum.Topaklanma yapmaması çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topaklanma da yapmıyor. En sevdiğim maskaralardan oldu :)

      Sil
  2. Bitenlerden ziyade "Yeteeeer. Gözüm bu kullanmadıklarımı, bozulanları görmek istemiyor yaaaaauuuuuw" yazısı olmuş :) Arada böyle temizlik yapmak insanı çok rahatlatıyor. Dolu dolu, karışık çekmece sevmiyorum. Ne kadar atsam da hep fazlalık oluyor çekmecede, gözüme batıyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çoğu bitti veya son kullanma tarihi geçtiği için çöpe gitti. Ama kurtuldum mu kurtuldum, hehe :) Ben de sevmiyorum karışık çekmece :/

      Sil
  3. Vichy termal suyunu beğenmiştim sabah yüzümdeki o solgun görüntüyü alıyordu şimdi avene i deneyeceğim. Nivea roll on ların içeriğini bende sevmiyorum aynen. Baya ürün bitmiş gördüğüm kadarıyla darısı diğerlerinin başına :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Avene'den memnun kalırsın :) Darısı herkesin başına ^_^

      Sil
  4. Prozinc şampuanı çok merak ettim. Benim de saçım çok dökülüyor. Yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yazmaya çalışacağım :)

      Sil
  5. The One ürünlerinden neredeyse denediğim herşeyi çok beğendim. Ürün dolgunluk vermese de uzatma ayırma vs çok çok iyi.

    Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her şeyi beğendim sanki. Kötü ürünü denk gelmedi :)

      Gelmesin, ev kozmetik dolu :/

      Sil
  6. The One benimde beğenip memnun kaldığım bir seri. Cosmed'in selülit ürünlerini kullanıyorum ve epey memnunum. El kremini eminim çok iyidir.
    Baya bi çekmece boşaltmışsın :) Darısı benim başıma..
    Bu arada seni blogumda mimledim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selülit ürünleri bende var ama henüz denemedim. Umarım ben de memnun kalırım.

      Darısı herkesin başına :)

      Cevap verdim blogdaki mimine :)

      Sil
  7. Daha nice bitenlere:) faberlic çikolatalı scrubdan ben de kullandım set halinde almıştım, ben seviyorum kokusunu.oriflame the one lipgloss aldım ve çok memnunum., imdi sıra rujunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Koku kişiye özel bir mesele :) Benim sevmediğim kokuların beğeneni çok :) Umarım rujundan da memnun kalırsın ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...