Bobblehead Bunny

22 Ekim 2014

Bee Beauty Yeşil Elmalı Vücut Losyonu


Gratis sevdalısı olsam da daha önce hiç Bee Beauty ürünü denememiştim. Çünkü iş vücut bakımına geldi mi biraz ihmalkarım. Etkinlikte de hediye edilince kullanmamak olmaz dedim ve o zamandan beri kullanıyorum bu losyonu.


200 ml, kocaman bir ambalajı var. Ambalajı çok kaliteli değil. 


İçeriği için maalesef iyi konuşamayacağım. Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Paraffinium Liquidum, Petrolatum içerisindeki zararlı kimyasallardan sadece birkaçı.

Ama bir nemlendirici olarak beğendim. Yapısı çok yoğun değil. Cildim çok kuru olmadığından fazla yoğun nemlendiricileri ağır buluyorum zaten. Kokusu ekşi elma gibi, hoşuma gitti.

Kısacası ortalama bir vücut nemlendiricisi arayışındaysanız ve içeriği önemsemiyorsanız sizin için doğru ürün olabilir.

Gratis'lerde satılıyor. Fiyatını ise bilmiyorum ama en fazla 10-15 liradır. İndirimde çok daha uyguna alınabilir.

Siz hangi vücut kremi/losyonunu kullanıyorsunuz? Daha önce Bee Beauty ürünlerini denediniz mi?

4 yorum :

  1. harıka ve cok acıklayıcı bır yazı ellerıne saglık :) sayfamda sana verılmıs bır odul varr :)

    YanıtlaSil
  2. aynı şekilde iş vücut bakımına gelince eringeç oluyorum :) Losyonları bakıp, beğenip beğenip alıyorum ama sürmeye gelince...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...