Bobblehead Bunny

26 Eylül 2014

Vichy Eau Thermale / Termal Su


Hazır elimde deneme boyu varken hayal kırıklığı olsa da sizlere Vichy'nin termal suyundan bahsetmek istedim. 


Bendeki ürün 50 ml. Ama sadece yüzüme kullandığımdan uzun zamandır kullanıyorum. Sabah ve akşamları yüzümü yıkadıktan sonra sıkıyorum bazen.

Daha önce Avene'nin termal suyunu kullanmıştım. Yazısını okumak için tıktık. Avene termal su cildimi nemlendiriyor ve ferahlatıyordu. Alerjik bir dönemimde iyi de gelmişti.

Vichy Termal Su ise bende hiçbir işe yaramıyor. Yüzüme alkol sıkıyormuş gibi hissediyorum. Yüzüm daha çok geriliyor kullanınca. Alerjilerime de bir artısını göremedim. O yüzden ne yazık ki tam boyunu almayı düşünmediğim bir ürün oldu.

Bana Pink Black Beauty Care'den lens solüsyonu aldığımda hediye olarak gelmişti. Siteden fiyatına baktım 150 ml'si 23.92. Ama maalesef benim cildime yaramayan bir ürün oldu.

Siz Vichy termal suyu denediniz mi? Favori termal suyunuz hangisi?




6 yorum :

  1. ben bütün termal suları seviyorum :-))

    YanıtlaSil
  2. Ben de kullanıp pek bir ozelligini gorememiştim. Sarıkız hem uygun fiyatluı hem de etkili tavsyie ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarıkızı hiç denemedim. Bir bakayım ^_^

      Sil
  3. Vichy Termal Suyu denemiştim daha önceden ancak Avene Termal Suyu gördükten sonra bir daha aklıma bile gelmedi gidip almak :)

    Avene Termal Su her konuda daha başarılı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...