Bobblehead Bunny

10 Eylül 2014

Stila Lip Glaze- Kitten


Bu yazıya başlamadan önce pek parlatıcı insanı olmadığımı söyleyeceğim. Başak burcu olmamdandır belki parlak ve gösterişli şeyleri çok sevmem. O yüzden parlatıcı da çok sevmem ve pek kullanmam. Ama yine de zaman zaman kullanmıyor değilim. Sadece bana mat rujdan aldığım hazzı vermiyor :)


Stila Lip Glaze ise Chic Science sağ olsun, çekilişinde kazandığım bir üründü. Arkadan çevirmeli bir ürün. İlk kullanımda biraz ziyan ettim. Ayrıca içinde çok az ürün var bence. 


Fırça şeklinde aplikatörü var, kullanması oldukça kolay. 


Hafif şeftalimsi bir renkte, içerisinde bronz ışıltılar var. 


Çıplak dudağımda bu şekilde duruyor. Ben bazen ruj üzerine de uyguluyorum. 

Yapısı maalesef biraz yapışkan. Kalıcılığı pek fazla değil. 

Ürün 1.5 ml. Bu boyda olanların üçlüsü 15 dolara satılıyormuş. Ben bu yapışkanlıkta ve miktarda bir ürüne bu fiyatı vermek istemezdim açıkçası. 

Stila ürünleri maalesef ülkemizde satılmıyor. Bazen bazı fırsat sitelerinde görüyorum ama son kullanma tarihleri ne durumdadır bilmiyorum. Amerika harici edinme yöntemi yok sanırım lip glazeleri. 

Siz bu ürünü denediniz mi? Ne düşünüyorsunuz?




4 yorum :

  1. ben de başak burcuyum ve parlatıcı konusunda seninle aynı fikirdeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadan çevirmeli ürünleri kullanmayı beceremiyorum ve hemen bitiyorlar :) Renk çok hoş, sana da fena yakışmış ah ama o yapışkanlık :|

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beceremeyip bazen fazladan çıkarttırıyorum :P Beğenmene sevindim, teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...