Bobblehead Bunny

18 Eylül 2014

Sleek Far Paleti- Oh so Special


Sleek Oh So Special Palet Esin sayesinde gerçekleştirdiğim İngiltere alışverişimde aldığım bir parça. Alırken hangi renk alacağımı çok düşünmüştüm. Bakalım pişman mıyım?

Sleek Far Paleti Oh so Special

Sleek İngilizlerin popüler bir makyaj markası. Ürünleri ise çok pahalı olmamasına rağmen gayet güzeller. Ambalajları oldukça kaliteli ve pigmentasyonları iyi. Ben hemen hemen Mac kalitesinde -hatta bazen daha iyi- olduğunu düşünüyorum.  

Sleek Far Paleti Oh so Special

Ürünün ambalajı çok şık. Mat ambalajındaki parlak logosuna bayılıyorum. Ayrıca dayanıklı bir ambalaj.

Sleek Far Paleti Oh so Special

Benim seçtiğim palet ise Oh so Special'dı. Kahve tonlarda çok fazla paletim olduğu için farklı tonlar da barındıran bir palet seçmek istedim.

Farların her birinin isminin olması ise çok hoşuma gitti. Yerli firmalar da böyle yapsa keşke. 

Bu arada paletin içinde ayna ve aplikatör de var. Zor zamanlarda işe yarayabilir. 

Sleek Far Paleti Oh so Special

Renklerin her biri ayrı güzel. Günlük makyajda veya gece makyajında kullanabileceğiniz tonlar mevcut. Mat renkler ise ağırlıklı bu palettte.

Sleek Far Paleti Oh so Special

Üst sıra. Ne yazık ki açık renklerin pigmentasyonundan çok memnun değilim. Far bazı ile kurtarıyorum biraz. Resimlerde baz yok.

Sleek Far Paleti Oh so Special

Bu da alt sıra. 

Sleek Far Paleti Oh so Special

Bu ise içeriği.

Sleek Oh so Special palet birkaç açık renk harici gayet memnun olduğum bir far paleti. Genel olarak pigmentasyonu ve kalıcılığı iyi. Farlar fazla tozutmuyor. Mat renkler ağırlıkta olduğundan mat sevdalıları daha çok beğenecektir. 

Bu paleti 25 lira gibi bir fiyata almıştım. Bence oldukça makul bir fiyat 12 renk far için. Umarım Sleek ülkemize gelir. Fiyatları da şişirilmez. 

Cesaret edebilirseniz online olarak sitelerinden edinebilirsiniz :)

Siz Sleek hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi paletlerini kullandınız?


16 yorum :

  1. Nice shades :)

    Check out my new post Here!!!

    YanıtlaSil
  2. bende vintage romance ve arabian nights var ikisine de aşığım :-)) bir de 2012 yılbaşında çıkan bir paleti almıştım ama onu çok kullanamıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vintage Romance çok hoş görünüyor resimlerde :) Arabian Nights'a ise hiç alıcı gözüyle bakmadım sanırım :D

      Sil
  3. gerçekten çok güzel bi far paleti siteelerine baktım şimdi gayet uygun fiyatlı :) ben daha far olaylarına yeni alışıyorum o yuzden renklerde kullanışlı geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı kalitesine göre çok iyi :) Yeni başlayanlar için de uygun bir palet :)

      Sil
  4. Bendeki paletinin ismini hatırlamıyorum ama kahverengi tonlarında oluşuyor ve kalite/fiyat oranını iyi buluyorum

    YanıtlaSil
  5. Ayy benim de MUA ve Sleek paletlerde gözüm var. Bu palete de bayldım. Gule gule kullan canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mua paletler de çok güzel :) İkisini de tavsiye ederim. Teşekkürler ^_^

      Sil
  6. allaaaah ne güzel bir palet bu ya :(

    YanıtlaSil
  7. Renkler güzel. Ben Sunset Paleti almayı düşünüyorum. Yalnız genel olarak farların içerik listesi çok kötü. Nyx, Sleek vs. gördükçe sürmesem diyorum. Dayanamıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana yakışır o paletteki renkler :) Renkli kozmetikte temiz içerik aramıyoruz hep söylediğin gibi :D

      Sil
  8. Ben de sleek ürünlerini kullanıyorum, far paletlerini de çok beğeniyorum,hatta tüm alışverişimi markanın kendi sitesinden yapmıştım,sorun yaşamadan ürünler elime ulaşmıştı.Bence Sleek, uygun fiyatlı ama kaliteli makyaj ürünleri alabileceğiniz markaların başında geliyor.Sleek ile ilgili bir post yayınlamıştım,bakmak isterseniz bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alışveriş yapmak istiyorum aslında :) Kesinlikle uygun iyatına oranla çok başarılılar. Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...