Bobblehead Bunny

22 Eylül 2014

Rimmel London Lasting Finish By Kate 30


Hazır Eylül'e girmişken ve yağmur da görmeye başlamışken bordolara bürünmesek olmaz değil mi?


Bu ruj katıldığım etkinlikte hediye edilmişti. İyi ki de edilmiş çünkü bayıldım! Hediye edilmese de mağazada görünce alırdım ben bunu, rengi tam benlik çünkü ^_^


Rimmel bu sene Boho Rhapsody koleksiyonu adı altında Kate serisine beş renk daha ekledi. Numaraları 28,29,30,31,32. Bazılarını mağazalarda gördüm. Sanırım yeni yeni geliyorlar, belki de geldikçe bitiyorlar :)


Rujun çok güzel bir bordosu var. Rimmel 107'den daha koyu. İçerisinde hafif morluk barındırıyor. 


Kolumda duruşu bu şekilde. 


Bu ise dudağımda duruşu. Kolumdaki kadar mor durmadı. Belki de dudak rengimle alakalıdır.

Yapısı diğer Rimmel rujlarla benziyor ama bana daha az kurutuyormuş, biraz daha kremsiymiş gibi geldi. Emin olamadım :) Kalıcılığı orta seviyede. Benim gibi dudaklarınızı yemezseniz uzun süre dayanır.

Rimmel London Kate rujlar 14.99'a Watsons'larda satılıyor. Özellikle indirim dönemlerinde şans verilmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Sizde hangi Kate rujlar var? Favoriniz hangisi? Boho Rhapsody koleksiyonundan ruj aldınız mı?




8 yorum :

  1. gerçekten çok hoş bir renk tam aradığım en kısa sürede edinmeliyim :)

    YanıtlaSil
  2. daha bir kaç gün önce aldığım ve bayılarak kullandığım bir ruj :) tamda yeni bir yazısını yazsam dıyordum. sen herseyi anlatmışsın :) emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok güzelmiş. Sonbaharın favori renklerinden.. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. rengi gerçekten müthiş
    güle güle kullan;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...