Bobblehead Bunny

23 Eylül 2014

Oriflame The One Long Wear Oje- Fuchsia


Uzun zamandır oje yazısı yazmadığımı fark ettim. Sevdiğim ojelerden birini yazayım dedim ben de ^_^


Oriflame the One oje beklemediğim bir performansı veren ojelerden. Fırçası benim sevdiğim gibi kalın. Bu yüzden sürümünü kolay buluyorum. Ayrıca 2 gün kadar da dayanıyor. Hemen çıkan ojeleri sevmiyorum. O sebeple ilaç gibi geldi. Rengi de fuşya severlere hitap edecektir :)

Oje bu ay katalogda 7.90'a düşmüş. Ben değeceğini düşünüyorum. Hatta bir iki rengi gözüme kestirdim, yakınımda danışman bulursam alabilirim ^_^

Siz The One ojeleri denediniz mi? Fuşya ojeleri ne mevsimde kullanmayı seviyorsunuz?


*Ürün bana firma tarafından denemem için gönderilmiştir. Yazı objektif düşüncelerimi içerir. 



10 yorum :

  1. bende oriflamenin the one serisini çok merak etmeme rağmen yakınımda satış temsilcisi olmaması nedeni ile deneme fırsatı bulamadım . :(

    Fuşya oje pek kullanmam benim için oje : kırmızı dır .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satış temsilcisi bulmak sorun olabiliyor :/

      Kırmızıyı ben de severim :)

      Sil
  2. İste bu benim rengimmmmmmmmmmmmm :)
    Cok hos durmus canim benim, operim seni.

    YanıtlaSil
  3. cok yakısmıs canım rengı de cok guzelmis iyi gunler de kullan :) makyajformulleri-ecem yazıcı

    YanıtlaSil
  4. Tam yazlık bir renkmiş :) Aslında kışın da kullanırım sorun yok ama kahveleri bejleri öyle özledim kiii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yazlık :) Ben de özlemişim valla bu ara hep koyu renklerleyim :)

      Sil
  5. Ben denemedim bu ojeleri ama rengi cok sekermis hakkaten :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...