Bobblehead Bunny

3 Eylül 2014

Nyx The Runway Collection Far Paleti-03- Caviar and Bubbles


Nyx ülkemizden çekilecek gibiyken çekilmedi. Farklı yerlerde satışa başladı sadece. Sanırım bu biraz bizim işimize yaradı çünkü Douglas'ta ürünleri orjinal fiyatlarına (üçte bir sanırım) alma şansına eriştik. Ben de onlu paletlerinden bir tane almış bulundum :)

Nyx The Runway Collection 10'lu Far Paleti-03- Caviar and Bubbles

Palet büyük gibi görünse de oldukça ufak. Çantada taşımaya uygun bence. 

Nyx The Runway Collection 10'lu Far Paleti-03- Caviar and Bubbles

Bendeki 03- Caviar and Bubbles rengi. Cruelty Free bir ürün ve açıldıktan sonra 12 ay ömür biçilmiş. Ama emin olmamakla birlikte Nyx L'oreal tarafından alındı, artık cruelty free değil gibilerinden bir şey duyduğumu hatırlıyorum. 

Nyx The Runway Collection 10'lu Far Paleti-03- Caviar and Bubbles

Paletin içinde 10 tane kahve tonlarında renk var. Temel bir makyaj için gereken tonları bulabileceğinizi düşünüyorum. Ayrıca aynası da var. Zor durumlarda kurtarıcı olabilir. 

Nyx The Runway Collection 10'lu Far Paleti-03- Caviar and Bubbles

Palette olduğu sırayla farları swatchladım. Gördüğünüz gibi ne yazık ki palette olduğu gibi durmuyor. Pigmentasyonları çok iyi değil. Özellikle açık renkler epey zayıf kalıyor. Ama makyajımı doğal tutmak istediğim günlerde kullandığım bir palet oluyor yine de. Bunun yanında farlar pek tozutmuyor ve kalıcılığı iyi. Bu açıdan sorunumuz yok. 

Sevgili Seregon Runway Collection serisinde bir tek bu palette pigmentasyon sorunu olduğunu söyledi. Yanılmıyorsam onda beş tane paleti var. Pigmentasyon sorunu olanı bulup almışım, bravo bana :)

Ben ürünü Douglas indiriminden 15 liraya aldım. Bu fiyata 10 renk far almak mucize gibi olduğundan pişman değilim. Ama orijinal fiyatı- sanırım 45 falan- ile alacaksanız en azından bu rengi almanızı tavsiye etmem. Mağazada da mutlaka deneyin derim.

Siz bu paletleri denediniz mi? Nyx fiyatları hakkında ne düşünüyorsunuz?


10 yorum :

  1. renk tonları çok güzelmiş ama özellikle böyle açık renklerde pigmentasyon sorunu hiç çekilmiyor :(

    YanıtlaSil
  2. palet harika gözüküyor fakat swatchı gördüğümde yıkıldım :( yazı ıcın tesekkur ederım bilmeden gidip almadık en azından :) bloguma da beklerim http://makyajformulleri.blogspot.com.tr/ :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kırıklığı biraz :) Hemen bakıyorum.

      Sil
  3. Ben de renklerine bayıldım. Kırmama rağmen pressledim kullanıyorum :) Pigmentasyon neyse ki benim için sorun olmuyor beyazlıktan ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık tenli olduğun ve doğal tonları sevdiğin için senlik bir palet :)

      Sil
  4. Ah fiyatlari ! Daha duzgun bir fiyat politikasi izleseler hic kacirmayacagim urunleri var. Bu palet bende de var. Bazla cok daha iyi sonuc verse de elim pek gitmiyos :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatları çok sinir bozucu :/ Ben bazla denemedim nedense. Öyle deneyeyim bir de :)

      Sil
  5. Bende serinin başka bir paleti var, cidden bendeki daha pigmentli *-* Bu paletin de renkleri çok güzelmiş, özellikle soğuk tonda kahvelerden hoşlananlar için biçilmiş kaftan <3

    Altına baz maz sürüp halledersin sen <3 Güle güle kullan bebişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şanssız çıkmışım işte bu konuda :)

      Bazla daha iyi olur :) Teşekkür ederim kuşum <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...