Bobblehead Bunny

11 Eylül 2014

Maybelline Color Tattoo Pink Gold


Bugün sizlere pek meşhur olan Maybelline Color Tattooların çok güzel bir rengini tanıtacağım. Daha önce bronz olanını yazmıştım. Okumak isterseniz tıktık.


Söz konusu farın ismi Pink Gold. Ülkemize geç gelen renklerden biriydi ve gelince küçük çaplı bir olay olmuştu :) Ama övüldüğü kadar varmış :)


Metalik toz pembe bir renge sahip. Kolayca sürülüyor ve oldukça pigmentli. 


Kolumda duruşu ise bu şekilde. Göz kapağıma sadece bunu uygulayıp eyeliner sürüyorum genelde. Bazen de crease bölgesine daha koyu bir farla gölge yapıyorum. Kullanması oldukça pratik. Güzel duruyor ve son derece kalıcı. Ben çıkarmadığım sürece çıktığını ya da çizgilenme yaptığını görmedim henüz.

Color Tattoo'ların fiyatı 16-18 lira falan yanılmıyorsam. İndirimde çok daha güzel fiyatlara alabilirsiniz. Kalıcı bir krem far arayışındaysanız bakmanızı öneririm.

Sizin favori Color Tattoo'nuz hangisi?

16 yorum :

  1. Love this subtle shade :)

    Enter my Vessos International Giveaway (Prize: 3 x $30 Vouchers) Here!!!

    YanıtlaSil
  2. Bronz, pembe, altın sarısı olanları kullanıyorum. Bazen tek başlarına, bazen diğer farlarla kullanıyorum. Pigmentasyonu ve kalıcılığı az olan farlarımı bu ürünler sayesinde kullanabilir oldum. Ama en çok beğendiğim bronz olan. Geçen gün de sedefli gride kaldı gözüm. Sanırım bir sonraki bayram indiriminde de onu alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronz olan benim de favorim :) Gri olana hiç bakmadım gri sevmediğim için. Bir daha bakayım yine de :)

      Sil
  3. bende bu ürünü sürüyorum ve birde eyeliner oh miss :)

    YanıtlaSil
  4. rengi muhteşemmiş gerçekten ama o parayı hak edip etmediği konusunda tereddütte kalıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde hak ettiğini düşünüyorum ben :)

      Sil
  5. Ben nedense bu rengini pek sevemedim, ya da benimkinde sorun var çok ıslak yapısı rahatsız oluyorum :/ Benim favorim bronz rengi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bronz benim de favorim ama bunu da seviyorum :)

      Sil
  6. Gayet kullanışlı ve pratik. Bu rengini seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. Canım bu farı parmaklarınlamı uyguluyorsun aplikatörle falanmı?

    YanıtlaSil
  8. En çok sevdiğim far ve onun en çok sevdiğim rengi :) Gün içinde defalarca ameliyata giren bir cerrahım . Sabah sürüyorum ; gün içindeki bütün o ter , maske altındaki yoğun sıcağa rağmen akşam eve gittiğimde hala sabah sürdüğüm gibi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...