Bobblehead Bunny

9 Eylül 2014

Flormar Beşli Far Paleti-06


Paletlere karşı zaafım olduğu ortada sanırım. Uzun zaman önce Flormar'ın bu paletini elimde renk çeşidi olsun diye almıştım. Almayı düşünenler için blogda yazısı olsun dedim. 

Flormar Beşli Far Paleti-06

Benimki beyaz ambalajlılardan. Şu an bu paletlerin dışı ne renk emin değilim. 

Flormar Beşli Far Paleti-06

İçerisinde beş ayrı renk bulunmakta. 

Flormar Beşli Far Paleti-06

İçeriği çok da iç açıcı değil. Ama renkli kozmetikte iyi içerik aramıyorum artık. 

Flormar Beşli Far Paleti-06

En baştaki 2 renk dışında pigmentasyonları gayet iyi. Ben 3,4 ve 5 numarayı beğeniyordum. Kalıcılıkları başarılı ve tozutmuyorlar. Ama elimde benzer renkler olduğundan aç gözlülük etmeyerek elimden çıkardığım bir palet oldu.  

10 liraya edindiğim güzel bir paletti. Pembe renkler arayışındaysanız önerebilirim. Ama elinizde benzer renkler varsa heyecan aramaya gerek olmadığını düşünüyorum. 

Siz Flormar paletler hakkında ne düşünüyorsunuz?


2 yorum :

  1. Renkler çok güzelmiş ama pigmentasyon çok zayıf sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk ikisi dışındakiler gayet iyi. Açık renkler başarısız :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...