Bobblehead Bunny

30 Eylül 2014

Faberlic Verbana El Kremi


Faberlic Verbena son zamanlarda severek kulladığım bir el kremi.  

Faberlic Verbana El Kremi

Verbena Türkçe mine çiçeği demekmiş. Mine çiçeği nasıl kokar bilmiyorum ama kremden tarif etmem gerekirse çiçeksi bir limon kokusu gibi diyebilirim. Ferah kokusu hoşuma gidiyor. 

Faberlic Verbana El Kremi

Ürün 75 ml. İçerik listesi pek de masum değil. 

Faberlic Verbana El Kremi

Yapısı ise ne çok koyu ne de çok akışkan. Kuru olmayan cildimin nem ihtiyacını karşılamaya yetiyor. Geceleri sürüyorum. Sabahları ellerim yumuşacık oluyor ^_^ Ayrıca krem çabucak emiliyor. 

Sitelerinde bu ürünün fiyatı 13.45 görünüyor. Mis kokulu bir krem için değeceğini düşünüyorum. 

Ürünle ilgili tek olumsuz düşüncem içeriği oldu. İçeriği önemsemiyorsanız önerebilirim. 

Faberlic hakkında soru işaretleriniz varsa şu yazımı okuyabilirsiniz. 

Siz daha önce Faberlic ürünlerini denediniz mi?

*Ürün bana firma tarafından hediye edilmiştir. Yazı objektif düşüncelerimi içerir. 


2 yorum :

  1. Faberlic ürünlerini çok merak ediyorum ama çevremde hiç satan yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendin de danışman olabilirsin aslında. Şartları oldukça kolaydı. Yazının sonundaki linkten bakabilirsin :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...