Bobblehead Bunny

4 Eylül 2014

Faberlic Secret Story Ruj 4230


Daha önce 4200 numaralısını yazdığım rujların bugün başka bir rengini yazacağım :)


Ambalajı çok şık. Dış kutusu da. Bence çok hoş bir hediye olur bu rujdan ^_^ Alttan çıtçıtlı bir ruj ayrıca. Benimki biraz bozuk çıktı sanki, çıtçıt kısmı hafif dışarıda duruyor. Diğer renginde böyle bir sorun yoktu. Ama kullanmama engel değil, çıtçıtı çalışıyor :)


Numarası 4230. 


Kutusunda çok hoş bir ruja benziyor. 


Kolumda da rengi oldukça hoş duruyor. Biraz somon rengi gibi ama değil. Değişik bir pembeliği var. 


Dudağımda da göstermek istedim. Gördüğünüz gibi parlak bitişli, nemlendiren bir yapısı var. Rengi durduğu kadar canlı olmuyor dudakta ama bu rengi sevdim yine de. Tek sevmediğim yönü pek kalıcı olmaması oldu. Ama söylediğim gibi mat olmayan rujlardan kalıcılık beklemeyi bıraktım.

Katalogda olmadığı için fiyatı konusunda bir bilgim yok. Bu kataloglarında neden bu ruj yok onu da bilmiyorum. Ama hatırladığım kadarıyla 20 lira civarında bir rujdu. Kolay sürülen, nemlendiren bir ruj arıyorsanız tavsiye edebilirim.

Faberlic hakkındaki bilgilendirici yazımı okumak isterseniz tıktık.

Not: Ürün bana firma tarafından hediye edilmiştir. Yazı objektif düşüncelerimi içermektedir. 



2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...