Bobblehead Bunny

15 Eylül 2014

Essence I Love Stage Far Bazı


Instagram'ımdaki şu resim üzerine en yoğun talep far bazına olunca ben de yazısını hemen yazmak istedim. 

Essence I Love Stage Far Bazı

Essence I Love Stage Far Bazı uygun fiyatı ile herkesin aldığı veya almayı aklından geçirdiği bir baz. Benim far bazı yolculuğumun ilk durağı da kendisi oldu. Çünkü çok fazla para vermeden beni idare edebilecek bir baz arıyordum. 



Essence I Love Stage Far Bazı

Ürünü ilk sürdüğünüzde ten renginize sarı kaçacağını düşünüyorsunuz ama dağıtınca ten rengiyle eşitleniyor (çok beyaz tenlilerde değişebilir). Aplikatörü ile bir iki kere dokundurmanız bir göze yeterli geliyor. Ayrıca kolayca dağılıyor. 

Essence I Love Stage Far Bazı

Ben sizlere fikir vermesi açısından iki far seçtim. Biri pigmentasyonu düşük olan altın rengi Maybelline Mono Far, diğeri ise pigmentasyonu gayet yerinde olan Nyx Sensual

Essence I Love Stage Far Bazı

Kolumun sol tarafında farların kendi halleri, sağ tarafında ise baz üzerine uygulanmış halleri var. Gördüğünüz gibi baz sayesinde pigmentasyonu kötü olan far kendini göstermiş. Pigmentasyonu iyi olan Nyx far ise kendi rengini tam anlamıyla ortaya koyabilmiş.

Ayrıca far bazı sayesinde göz makyajı daha uzun süre dayanabiliyor.

Ben ürünü 8.5 liraya almıştım. Şu an belki birazcık pahalanmış olabilir. Ama yine de uygun fiyata far bazı arıyorsanız önerebileceğim bir ürün kendisi.

Essence ürünlerini Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Siz bu far bazı hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori far bazınız hangisi?



14 yorum :

  1. ben bu bazdan en az 3 tane bitirdim 1 tanede stokta var. Ben çok beğeniyorum özellikle renk tonunu eşitlemekte çok başarılı bazen bu bazı sürüp eyeliner ve rimelle makyajımı tamamladığım bile oluyor fiyatına göre gerçekten çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına da kullanılabilir renk eşitlemek için tabii :)

      Sil
  2. Hiç far bazı kullanmadım,kapatıcı kullanıyorum, ağır gelir diye çekindim,siz ne dersiniz, kapatıcı ile beraber kullanılabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Far bazını göz üzerine, kapatıcıyı göz altına uyguluyorum ben. Ama göz kapağına kapatıcı uyguluyorsanız ikisi ağır gelebilir. Hiç kullanmadım, bilmiyorum :)

      Sil
  3. Ben de kullanıyorum ve sanırım bitmek üzere :) Ilk ve tek far bazım olduğu için objektif yorum yapamayacak olsam da seviyorum ♡ Bazen tek bunu bile sürdüğüm oluyor. Göz kapağındaki kızarıklığı çok güzel kapatıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilkti :) Şu an The Balm'ınkini deniyorum. O çok daha güzel, tavsiye edebilirim :)

      Sil
  4. Sağ sol ters olmuş galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, sağımı solumu karıştırmışım. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Ben de bu far bazından bir tane aldım ; fakat stok olarak duruyor elimdekilerin bitmesini bekliyorum :) Essence ürünlerindeki fiyat kalite oranı harika :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    21 eylül blogger buluşmamıza katılır mısınız?
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/09/21-eylul-2014de-blogger-cay.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teklifiniz için teşekkür ederim. Ama düşünmüyorum. İyi eğlenceler size :)

      Sil
  7. Kendisi benimde ilk farbazim olma özelliğini tasir... Çok memnum, göz makyajimin uçma/kaybolma sorununu çözmüş bulunmakta sabah yaptigim makyajin milim eksilmeden aksama kadar gözümde sabit kaldigini göstermiştir bana... Uygun fiyata baz arayanlar için birebir =)) zatenki bitmek üzere ikinci tercihimi bende thebalmdan yapmak istiyordum... =))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...