Bobblehead Bunny

2 Eylül 2014

Essence Everybody's Darling Göz Kalemi


Essence göz kalemlerini çok beğeniyorum. 3-4 liralık fiyatları ile alınabilecek en güzel göz kalemlerinden bence. Bugün de konuğum tatlı bir lila rengi. 


Kalem asansörlü değil normal kalem formunda olan seriden. Kapağında gördüğünüz gibi carmine içeriyor.

Bendeki Everybody's Darling isimli rengi. 


Rengi ise böyle. Hafif grilik içeren, metalik gibi bir lila rengi. Göz altıma kullanmayı seviyorum :)

Uygun fiyatlı, kolayca sürülen göz kalemleri istiyorsanız Essence'in göz kalemlerine bakmanızı öneririm. Gratis ve Rossmann'larda Essence standlarını bulabilirsiniz. 

Siz Essence göz kalemleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Önerdiğiniz bir rengi var mı?


10 yorum :

  1. Essence kalemleri bende inanılmaz akma/dökülme yapıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir sorun yaşamadım. Ama herkesin göz kapağı farklı :)

      Sil
  2. Çok güzel bir renkmiş.Bu seriyi denemedim daha önce fakat longlasting serisini beğeniyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, hiç Essence marka göz kalemi kullanmadım ama önerinden sonra alacağım :)))

    YanıtlaSil
  4. göz kalemi pek kullanmıyorum ama böyle metalik renkler tam yaz geceleri kullanmalık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olabilir yaz gecelerinde kullanmak :) Tatilde iyi olur sanırım :)

      Sil
  5. bu tonlardaki lilaları çok yakıştırıyorum kendime.Çok hoş bir renkmiş:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...