Bobblehead Bunny

17 Eylül 2014

Dirty Works Brightening Mask- C Vitaminli Aydınlatıcı Maske


Herkese Merhaba! Bugün blogda geldiği zaman hepimizde merak uyandıran bir markanın ürünü var. Dirty Works! İndirim zamanı C vitaminli maskesini merak edip almıştım. Artık yorumlamanın vaktidir dedim :)


Dirty Works Brightening Mask içerisinde peeling tanecikleri barındıran bir maske. Kokusu ilaca benzediği için sevmiyorum. İçinde tanecikler olmasını da sevmiyorum. Cildime sürüp 5 dakika kadar bekletiyorum ve peeling yaparak temizliyorum. Cildimde aydınlık bir görüntü bırakıyor. Ama bu görüntü kayboluyor tabii :) Ürün 100 ml. Uzun süre gidecek bir boyutta. 


İçeriğine ise güzel diyemeyeceğim. Zaten Dirty Works ürünleri içerik anlamında tam bir hayal kırıklığı. 

Eksi yönleri artı yönlerine göre ağır bastığı için tekrar almayacağım bir maske oldu kendisi. Belki markanın diğer maskelerini deneyebilirim. 

Dirty Works ürünleri Gratis'lerde satılıyor. Maskelerinin fiyatı 15 lira. Sık sık yapılan indirimlerle çok uyguna getirmeniz mümkün. 

Siz Dirty Works hakkında ne düşünüyorsunuz? Maskelerini denediniz mi?


10 yorum :

  1. Benimde görünüşe aldanıp aldığım bir ürün oldu malesef. İçerisinde taneciklerin olması cildime hiç iyi gelmedi :(

    YanıtlaSil
  2. Ben şurubunu kullanıyorum Nane aromalı.:)Memnunum cildim inanılmaz ferah oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu maskeyi dün denemiştim. Az da olsa bir aydınlık katıyor cilde tabi ki bu kattığı aydınlık sizinde dediğiniz gibi geçici oluyor.

    Kokusu tek kelimeyle felaket ötesi maskeyi birde 10 dk kadar yüzümde tuttum ki 10 dk sonunda artık kokusu nedeniyle travma geçirebilecek düzeye gelmiştim. Aşırı sentetik ve ağır bir koku !

    Sürülme ve durulama kısımlarında da yine zorluk çıkaran bir maskeydi . Bir daha kesinlikle alacağımı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almayacağım sanıyorum. Fiyatına değmeyecek bir maske :)

      Sil
  4. Tanecikli maskeleri yüzüme sürmek istemiyorum artık. Peelingi bile taneciksiz istiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de beğenmemiştin bunu, değil mi? Ben de sevmiyorum fazla taneciği :/

      Sil
  5. Ben bu maskeyi cok seviyorum. Cildime güzel bir aydınlık katıp yumusacık olmasını saglıyor. Kıs geliyorken bir de nemlendirici olanını alacagım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...