Bobblehead Bunny

29 Eylül 2014

Cosmed Hair Guard Canlandırıcı Saç Kremi


Eczanemizde.com.tr dermokozmetik ürünler satan bir site. İçerisinde Bioderma'dan Avene'ye, Avene'den Nuxe'e aradığınız pek çok markayı bulabileceğinizi düşünüyorum. Fiyatlar uçuk değil. Ürünler stoktan, aynı gün kargoya teslim. Kargo ücreti ise 150 liraya ücretsiz. 150 lira aşağısına ise sadece 5 lira. Sitede dönemsel kampanyalar bulmanız da mümkün. Mesela şu an bütün Flormar ürünleri %40 indirimli. Ayrıca da sizlere daha sonraki alışverişlerinizde kullanabileceğiniz %10 eczapuan kazandırıyor. Sebamed ürünlerinde de %60'a varan indirimler mevcut. Ayrıca bayrama kadar kargo sadece 1 TL!

Bugün ise sizlere bir süredir kullandığım Cosmed saç kreminden bahsedeceğim. 


Cosmed Hair Guard hemen hemen bir aydır kullandığım bir saç kremi. Bendeki ürün 50 ml. Haftada bir saçlarıma köklerinden uçlarına uyguladım. İçerisinde Hyaluronic asit ve organik shea yağı bulunuyor. 


İçeriği temiz olduğu için saç köklerime uygulamakta bir sorun görmedim. Cosmed güvenle kullandığım bir marka. Elimdeki bakım ürünlerini tüketebilirsem bir alışveriş yapmayı düşünüyorum. 


Kremin yapısı yoğun. Maske gibi uygulamamın sebebi buydu. Yoksa normalde saç kremi. Ürünü uygulayınca saçlarım çok daha kolay tarandı. Daha yumuşak oldu. Çoğu saç kreminin nemlendirmesini yeterli bulmuyorum. O yüzden beğendiğim bir ürün oldu diyebilirim.

Ürünün 200 mllik tam boyunu eczanemizde.com.tr'den 34 liraya edinebilirsiniz. Bu içerik için iyi bir fiyat olduğunu düşünüyorum.

Siz Cosmed ürünlerini denediniz mi? Memnun kaldınız mı? Eczanemizde.com.tr'den alışveriş yaptıysanız yorumlarınızı bekliyorum.

Not: Eczanemizde.com.tr sitelerindeki hakkımızda bölümünde de yazdığı üzere eczanemizde.com ile bağı kalmayan bir firmadır.

Ürün firma tarafından denemem için gönderilmiş olup yazı objektif yorumlarımı içerir. 





4 yorum :

  1. Bu siteden alışveriş yapmayı dusunuyordum bende vu yazıyla karsılasmam cok iyi oldu sepetime ekleyecegim bir ürün daha :) tesekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız :) Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Daha önce Cosmed markasına ait ayak kremi kullanmıştım. Nemlendirmesinden vs hiç memnun kalmadığım için markanın başka ürününü denemedim. Gerçi daha sonra ambalajlar vs yenilendi. Saç ürünlerini denemeden duramadığım için bunu da bir köşeye not ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayak ürünlerini hiç denemedim ben ama el kremini beğenmiştim :) Umarım memnun kalırsın :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...