Bobblehead Bunny

12 Eylül 2014

Cecile Ultra Shine Terracotta Far- 04


Cecile ürünleri ile pek tanışıklığım yok. Kazandığım bir çekilişten gelince farını denemiş oldum :)


Küçük, tombul bir ambalajı var. 


Bol ışıltılı, bronz bir far. 


Kolumda duruşu bu şekilde. Rengini kolayca veriyor. Biraz tozutuyor ve sanki simleri dökülüyor. Simli yapısını sevmedim. Ama renk çok güzel. Kalıcılığı da iyi.

Simli ürün sevenler deneyebilir ama benim 25 lira gibi bir fiyatıyla almayacağım ürün olur ne yazık ki. Fazla buldum bu ürüne bu fiyatı.

Siz Cecile ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?


8 yorum :

  1. 25 tl çokmuş ya, biraz daha koysak üstüne refill Mac far alınır :/ Rengi güzelmiş ama kolayca bulunabilir benzeri sanki? Cecile'in bir ojesini denemiştim sadece, ben de pek bilmiyorum bu markayı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok buldum. 25 liraya The Balm palet alınır indirimde :D

      Sil
  2. ama renk harikaymış yaa ve simli oluşunu da beğendiğim çünkü simli farları da çok seviyorum ben renge bayıldım ama fiyatı yüksekmiş neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim rengi. Ama fiyat cidden fazla :/

      Sil
  3. Rengi cok hosmus simleri olmasa cok daha güzel dururmus o ayrı.Fiyatı ne yazik ki cok fazla ama Flormar , Golden Rose , Alix Avien gibi markaların da terracotta farlarının fiyatları asagı yukarı bu civarda :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terracotta diye fiyatı çok abartıyorlar sanki. Tek farkı da ıslak kullanımı :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...