Bobblehead Bunny

1 Eylül 2014

Bitenler & Çöpe Gidenler- 15


İki aydır bitirdiğim ürünlerle bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım. O kadar çoklar ki toplu resmini çekemedim. Kısım kısım başlayalım. 


*Mavi yazanlar yazısını yazdığım ürünler. Tıklayarak inceleme yazısına gidebilirsiniz. 

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu- Severek kullandım. Yazısını yazmıştım. Yenisini alabilirim.
Avene Termal Su- Bunun da yazısını yazmıştım. Beğendim. 300 mlliğini aldım.
Cettua Burun Bandı- Her daim yenilenenlerden. Yenisi açıldı bile.
Solait Matlaştırıcı Güneş Kremi- Çok da sevemedim. Geçen yaz almıştım. Etkisi bitmiştir sanırım. Atıyorum.


Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Şampuan- Sanırım bu 3. şişem. Beğendim ama yenisini alır mıyım bilmiyorum. Başka şampuan arayışına geçeceğim. 
Isana Isı Koruyucu Sprey- Güzeldi. Düzleştiriciden önce kullanınca yumuşacık yapıyordu. Şu an elimde Pantene var. Bitince bundan alırım belki. 
Alterra Portakallı Duş Kremi- Bunun duş kremi olduğuna sonradan uyandım. Pek köpürmüyordu tabii. Ben duş jeli diye aldığımdan sevemedim. Duş kremi de kullanmıyorum. Ama bitirdim. 
Carefree Intim Jel- Severek kullandım. Facelle aldım yerine. Yine bundan alabilirim ama bitince.
Isana Traş Köpüğü- Çok bereketli ve hesaplı bir ürün. Yenisini aldım. Hem de indirimde 2.5 liraydı. 
BBW Paris Amour Vücut Kremi- İkinci şişeyi de bitirdim. İndirim bulursam belki alırım. 


Benri asetonlar: İkisinden de memnunum ama koyu renkler için olan daha güzel çıkarıyor. Ondan aldım yedek.
NYC Turbo Dry Top Coat- Hakkında konuşmaya gerek yok çünkü artık üretilmiyor.
Kalyon Tırnak Sertleştirici- Az da olsa etkili olduğunu düşündüğüm bir ürün. Yenisini alacağım bir ara.



Benri mendil ve ıslak mendiller- her daim çantamda var. İndirimde oldukça uyguna geliyorlar. 
Lagrita Pamuk- A101'den almıştım idareten. Çok iyi değil. 
Apaks Pamuk- Bu ise Bim'de satılıyor. Benri'den daha yumuşak. Sanırım artık bundan alacağım. 


For Your Beauty Sünger- Eskidi artık, yenisini çıkardım. Maske temizlemede çok iyi oluyor. 
Nesti Dante Sabun- Pek Bilmiş'im hediye etmişti. Kokusu harika. Çok güzel köpürüyor ayrıca. 
La Roche Posay Arındırıcı Jel- Elime çok testerı geçti bunun. Güzel ama kokusu garip geliyor. Bulaşık deterjanı gibi. 
L'oreal True Match Pudra- Dibini görsem de bitmemişti. Ama son kullanma tarihi geçti. Riske atmamak gerek dedim. 

Benim geçtiğimiz iki ayda bitirdiklerim bunlardı. Siz neler bitirdiniz?



13 yorum :

  1. Bunları atmak insana harika bir tatmin duygusu veriyor ya :D Isana tıraş jelini alacağım, yeni bir tane arıyordum. Yves Rocher şampuanı da indirimden almıştım ama daha kullanmadım umarım ben de severim ^^ Ben bu yaz bir sürü saç ve cilt bakım ürünü bitirdim ama tabii ki makyaj malzemesi olarak rimel dışında pek biten olmadı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz güzel oluyor atması :) Umarım beğenirsin jeli de şampuanı da. Mümkün değil zaten bir şey bitirmek :)

      Sil
  2. alterra duş kremi dediğin nivea duşta krem gibi bir şey mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadım ama o mantıkta bir şey sanırım.

      Sil
  3. apaksları bende seviyorum canım :) hep ondan alıyorum genelde

    YanıtlaSil
  4. I like "new it" posts :)

    If you want to "follow each other", I'm up for it!

    Slovenian fashion and beauty blogger,

    Katja


    www.blogvivalavida.com

    YanıtlaSil
  5. yahu neyi almak istesem ya uretilmiyor ya turkiye'den cekiliyor :/ ben de diyorum kac watsons dolastim, neden bulamiyorum bu top coat'u :/

    isi koruyucu spreyi denemek istedim, umarim onu bulabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerine Gratis'te satılan NK Express'i önerebilirim :)

      Bulursun sanırım. Ben yakın zamanda görmüştüm :)

      Sil
  6. Alterra duş kremini merak ettim. Kısın yetmez ama yazın nemlendirici kullanmayabilirim belki sayesinde vucuduma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğenmedim ama belki sen beğenirsin :)

      Sil
  7. Maşallah ne çok ürün çöp sepetine gitmiş. Bir ben bitenler yazısını doğrru düzgün yazamıyorum, birikiyor ama boş paketleri toplamak pek bana göre değil yada yazacak olduğumda annem atıyor sağolsun :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki ayda oldu bu kadar :) Benim annem de bulunca atıyor. Ben de saklıyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...