Bobblehead Bunny

21 Eylül 2014

Alice Instagram Diyarında 41-42-43-44


Fırçalarım yıkandı ^_^ Bir ay olmuş demek ki yıkayalı, kendime uyarı olsun yıkamam için :)


Yaratıcı eyeliner yarışmasına katılmıştım. Ne kadar yaratıcı tartışılır :P


Vitamin zamanı!


Tati delisi olarak oje sürme eylemimi videoları eşliğinde gerçekleştiriyorum :)


Tedi'den bu düzenleyiciyi aldım. 15 liraydı. Arıyorsanız duyrulur :)


Tırtıl kurabiye tarifi ile kalıbım olmadığı için bu şekilde kurabiye yaptım. 


Dudak ürünü almayı bıraksam mı ne :)


H&M oje reyonu <3


Annem mis gibi tarhana yaptı. Annemin tarhanasına bayılırım ^_^


Komşum tırtıl kurabiye getirdi.


Hayatı Makyajla'nın etkinliğine katıldım ^_^


Dünyanın kozmetiği ile geldim eve etkinlikten. Kurcalarken yüksek heyecan yaşamış olabilirim :P



#yapraklarduserken tagi ile sonbahar paylaşımları yapmaya başladık. 


eczanemizde.com.tr denemem için bu ürünleri gönderdi. Teşekkürler ^_^


#favorisonbaharrujlarim


Bloğa gelecek yazılar. Bir kısmı yazıldı bile :)


#favorisonbaharfarlarim


Selin'den erken doğum günü hediyesi <3


Kendime minik doğum günü hediyem. Bunlarla beraber Wet n Wild'dan en çok istediklerim bitti sanırım. 


#jokerrujum tagine katıldım. Benimki Maybelline Color Sensational Feel Pink!


Faberlic'in sitesinde bunları gördüm. Çocuk şeyleri sanırım ama pek şirinler ^_^


Doğum günümü kutladım <3


Kendime minik doğum günü hediyesi. Bana hediye edilenleri, gezmemi, pastamı, bilmem neyimi de paylaşmadım. Çok piremses sendromu gibi geliyor bana fazlası :)


The Balm Mai Billsbepaid rujum. Çok seviyorum. Bloğa da yazsam iyi olacak. 


Yine ben yine Tati. Çok uykum olsa bile yeni videosu varsa izlemeden uyumam ^_^

Geçtiğimiz ay böyle geçmiş. 

Sizinki nasıldı?

8 yorum :

  1. o üzüm miktarını görünce acaba bende mi sorun var dedim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şekerli olduğu için abartmamak lazım dedim :)

      Sil
  2. Hepsi ne güzel ♡ Tarhana favorim ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Tarhanaya bayılıyorum ^_^

      Sil
  3. Eyeliner cok güzel olmus. Ben de katilmak isterdim yarismaya:)

    YanıtlaSil
  4. Yan yana dizdigin rujlardan 4. Sirada olanin adini numarasini ögrenebilirmiyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...