Bobblehead Bunny

1 Ağustos 2014

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Maskesi


Bugün sizleri severek kullandığım bir Yves Rocher ürünü ile tanıştırmak istiyorum. İlk kutumdan memnun kalınca ikincisini aldım. Bakalım neden bu kadar beğenmişim ^_^

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Maskesi

Ürün 150 ml. Keşke daha çok olsaymış. 1-2 ayda bitiriyorum ben bir kutuyu. İçeriğinde paraben ve silikon yok ama içeriği iyi dersem çarpılırım :D Saç diplerime temas etmediği için içim rahat ama yıkanırken her yerime temas etmesinden rahatsızım. İçerisinde Jojoba ve Karite yağı varmış ayrıca.

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Maskesi

Yapısı orta yoğunlukta. Ceviz büyüklüğünde ürün uzun saçlarımın boy ve uçlarına yetiyor. Maskelerin saç döktüğünü düşündüğüm için saç diplerime uygulamayı tercih etmiyorum açıkçası. Haftada 1 veya 2 kere kullanıyorum.

Boyalı, kuru ve yıpranmış saçlarım var. Saç uçlarımı yumuşacık yaptığını düşünüyorum. Maskeyi kullanınca saçlarım daha taranır oluyor ve az kabarıyor. Yine de kalıcı bir etki değil bu tabii ki. Ama beğendiğim için yenilediğim ve bittikçe yenisini almayı düşünebileceğim bir ürün oldu. Çünkü kullandığım diğer maskelere göre çok daha etkili buldum.

Fiyatı 21.90. Sık sık yapılan indirimlerde almanız tavsiyemdir. Güzel diye 22 lira vermeye de gerek yok ^_^

Siz bu ürünü denediniz mi? Favori saç maskeniz hangisi?


12 yorum :

  1. Saçlarım hiç işlem görmedi ve çok çok az ısı kullanıyorum o yüzden güzeller ama artık bu olumsuz bir durum olmaya başladı çünkü herhangi bir şey kullanmaya çekiniyorum :D Maske de hiç kullanmadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu size, doğal saçlarınız var :) Çok bir ürüne de ihtiyacınız yoktur :)

      Sil
  2. Bir ben sevemedim şu Yves Rocher'ı :) Kokuları güzel falan ama şu temiz içerikmiş gibi davranmaları beni markadan soğutuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum sana Eda. Doğallık kelimesini çok kullanmamalılar :)

      Sil
  3. Yıpranmış saçlar diyince anında tık benden :) Teşekkürler yazı için, indirim zamanı deneyeceğim bir ürün oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Ben de öyleyim valla hep arayıştayım :) Umarım beğenirsin ^_^

      Sil
  4. Tatlim benim favori sac maskem Selective Protek Ammino Keratin. Su an elimde cok fazla sac urunu oldugu icin almiyorum ama azaldiklari gibi mutlaka alacagim . Sana da tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O maskeyi de çok merak ediyorum. İnternetten almaya üşendiğimden almıyorum :) Sen nereden alıyorsun canım?

      Sil
  5. Bu ara keratin maskeleri ile aram iyi :) Benimde kuru yıpranmış saçlarım var. Birde son alışverişimde aldığım Isana Saç Maskesi çok iyi çıktı =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisi acaba? Biz de kullandık annemle birkaç tane Isana maskesi ama çok iyisini bulamadık sanırım :D

      Sil
  6. Vücuduna değmesinden rahatsız oluyorsan saçını ayrı yıkamayı dene tatlım kafanı eğerek, ben hep saçımla vücudumu ayrı yıkıyorum maske, saç kremi çok ilginç bir his bırakıyor tende rahatsız oluyorum :D Bu maskeyi alayım hala indirim varken ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında deneyebilirim çok iyi fikir ^_^ İndirimde almak en mantıklısı zaten. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...