Bobblehead Bunny

20 Ağustos 2014

Yves Rocher Kuru Saçlar İçin Onarıcı Yağ


Saçlarımın yıpranmış olduğunu sanırım her saç bakım yazısında söylüyorum. Kuru saç uçlarıma çözüm ararken edindiğim bir ürün de Yves Rocher Kuru Saçlar İçin Onarıcı Yağ oldu. 

Yves Rocher Kuru Saçlar İçin Onarıcı Yağ

150 mllik bir şişede olan yağın az bir miktarı saçlara yetiyor. Zaten saç diplerine uygulanmıyor. Şişesinin tıpası ise fazla ürün gelmesini önlüyor. 

Yves Rocher Kuru Saçlar İçin Onarıcı Yağ

İçeriği ise oldukça temiz görünüyor. Parfüm de olmasa tam olurmuş. 

Ben bu yağı saç boy ve uçlarıma uyguluyorum duştan önce. En az 10 dakika, en fazla 3 saat bekletiyorum. Duşta da iyice duruluyorum. Hemen hemen bir yıldır kullanıyorum sanırım ve elimdeki şişe bitmedi. Aklıma geldikçe uyguluyorum çünkü bir düzenim yok. Bazen haftada, bazen ayda bir aklıma geliyor :)

Kullandığımda saç uçlarım yumuşacık oluyor. Düzenli kullanımda kırıklara da etkisi vardır belki bilmiyorum açıkçası. Yine de 19.90 lira fiyatı ile önerebileceğim, hesaplı ve mis kokulu bir bakım yağı. Saç için hiçbir şey yapmamaktansa bu yağı arada bir kullanmak daha iyidir diye düşünüyorum. Karışık bir yağ, saçta çok bekletmeye gerek yok. Tam benim gibi tembellerin işi sanki :D 

Yves Rocher mağazalarından veya online sitelerinden edinebilirsiniz. Yves Rocher kartınız varsa doğum günü ayınızda bir alana bir hediye kampanyalarına bile denk getirebilirsiniz ^_^

Siz bu yağı kullandınız mı? Yıpranmış saçlarınız varsa bana önerileriniz varmı?






16 yorum :

  1. Bu çok güzel bir ürün gerçekten de! Saçlarıma uygulamayı en sevdiğim yağlardan biri :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kullandim ve begeniyorum ama benim ki Istanbul'da kaldigi icin bir suredir uzagiz. Yipranmis saclar icin Selective Protek Ammino Keratin oneririm balim. Kesinlikle harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettiğim bir maske Selective Protek Amino Keratin ama internet harici bir yerde karşıma çıkmasını bekliyorum :)

      Sil
  3. Elseve yağa kıyasla daha fazla mı ürün var içinde.Hangisini önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elseve yağ serum gibi. Ben de serum olarak kullanıyorum. Bu ürün daha yağ gibi. Saçıma sürüp bekleterek kullanıyorum. Bence iki ürünün kullanım alanları farklı :)

      Sil
  4. şu anda ben de bu ürünü kullanıyorum, sevip sevemediğime bir türlü karar veremedim :/ HC complexten sonra beklentilerim çok yükseldi sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HC complexi denemedim ama herkes beğeniyor. Sonunda aklımı çeleceksiniz :)

      Sil
  5. Kullanmadım ama fazlasıyla merak ettim sayende :)

    YanıtlaSil
  6. Çok seviyorum ve severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Benim de çok severek kullandığım bir ürün, fiyat performans olarak çok başarılı hem de bereketli :)

    YanıtlaSil
  8. Yves Roche ABD'de bulunmasi zor bir marka. Turkiye;ye gelince denenecekler arasina ekliyorum bunu da. Sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...