Bobblehead Bunny

28 Ağustos 2014

Wet n Wild Comfort Zone Palet ve Makyaj Örneği


Wet n Wild Comfort Zone palet o kadar sevildi ki bu paleti bulmak biraz imkansız :) Ben 4-5 aylık arayışımın sonunda buldum ve aldım, çok mutluyum ^_^


Comfort Zone içerisinde 8 uyumlu renk bulunan bir palet. Her rengin kullanılabileceği alan da yazdığı için makyaj yapmaya yeni başlayanlar için de kullanışlı bir palet olacağını düşünüyorum. 


Browbone- Kaş altı
Eyelid- Göz kapağı
Crease- Gözün katlanma yeri
Definer- Eyeliner olarak veya gözün dış köşesine gölgelendirme amacı ile

Bu yazılan yerlere uygulayabileceğiniz gibi istediğiniz şekilde karıştırarak farklı makyajlar da yapabilirsiniz. 


Sol kısım, yukarıdan aşağı. İlk renk biraz bulanık çıkmış, çok özür diliyorum. 


Sağ kısım, yukarıdan aşağı. 


Bu da Instagram'da da paylaştığım, palette yazan yerlere uygulayarak yaptığım makyaj. Sol tarafta sol, sağ tarafta ise sağ kısım kullanıldı. Eyeliner olarak definer renklerini kullandım. Çok az rimel uyguladım. (Resimde Photoshop nimetinden yararlanıp çıkan birkaç tel kaşımı yok ettim. Onun dışında renkte bir oynama ya da blur efekti yoktur.)

Comfort Zone paletteki farların yapısını ve yumuşaklığını beğendim. Pigmentasyonları çok iyi. Maalesef biraz dökülme yapıyorlar. Ayrıca kalıcılıkları da gayet iyi. 20 lira gibi bir fiyata alınabilecek en iyi palet olduğunu düşünüyorum.

Wet n Wild ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz? Bulup da alabilen şanslılardan mısınız :)


10 yorum :

  1. :) ben bu paleti çok seviyorum yaa .. far kullanan biri olarak renkleri çok beğeniyorum ama ben de yok :))

    YanıtlaSil
  2. Almak istediğim ama bir türlü bulamadığım bir palet :( Çok güzel olmuş makyajın canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulursun canım sen de :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  3. bende iki gün önce buldum gerçekten fiyatına göre çok güzel bir palet sağ taraftaki uygulamana bayıldım en kısa zamanda bende deneyeceğim :)


    http://kitaplarvebulutlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok guzel olmus. His denemedim ama alip denemek lazim.

    YanıtlaSil
  5. Ben 3 lü olan paletini aldım henüz tam anlamıyla kullanamadım bende en kısa zamanda kullanıp fikirlerimi paylaşacağm :)
    Bana da beklerim :) http://makeupbids.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...