Bobblehead Bunny

11 Ağustos 2014

Prozinc Saç Bakım Maskesi


Prozinc Saç Bakım Maskesini hemen hemen bir aydır düzenli olarak kullanıyorum. Sizlere yorumlarımı aktarmamın zamanıdır diye düşündüm :)

Prozinc Saç Bakım Maskesi

Ürünün şık bir kavanozu var. Sert plastikten. 

Prozinc Saç Bakım Maskesi

İçeriğini beğenmediğim birkaç madde var. Ama saç maskesinde çok iyi içerik aramak biraz hayal oluyor ne yazık ki. Bu arada Paraben içermiyor. Ürün 150 ml ve açıldıktan sonra 12 ay kullanılabiliyor.

Prozinc Saç Bakım Maskesi

Yapısı resimde de gördüğünüz gibi oldukça yoğun. O yüzden az bir miktarı yeterli geliyor. Ben 7-8 kere kullandım ve uzun saçlarım olmasına rağmen çeyreği kadar bile azalmadı.

Ben saçlarımı yıkadıktan sonra tüm saçıma masajla uyguluyorum. Birkaç dakika beklettikten sonra da duruluyorum. Durulama işleminin çok iyi yapılması lazım. Bu arada normalde saç maskelerini güvenip saç diplerime sürmem ama Prozinc saç dökülmesi yapmadı bende. O yüzden saç diplerime de sürebiliyorum.

Olumlu yanları

-Saçlarım daha yumuşak. Özellikle uyguladığım günlerde inanılmaz yumuşak. Saçlarım yıpranmış olduğundan çoğu ürün bu etkiyi veremiyor. Bu yönünden memnun kaldım.
-Saçlarım daha parlak oluyor ve daha kolay taranıyor.
-Kokusunu çok beğendim.
-Çoğu saç maskesi bende saç dökülmesi yaparken bu maske yapmadı.

Olumsuz yanları

-150 ml olmasına rağmen 25 lira civarında satılması. Yani fiyat miktar oransızlığı. 15-20 lira olsa daha iyi olurmuş. Yoğun bir yapısı olduğundan uzun süre kullanılabilir aslında belki de ben abartıyorum.

-İçeriği tertemiz değil. Yine de paraben içermiyor mesela. Çok kötü de değil.

Olumlu yönleri ağır bastığı ve olumsuz yönleri de çok olumsuz olmadığı için severek kullandığım bir maske oldu. Tüm saç tiplerinin kullanabileceği söylense de özellikle kuru, yıpranmış ve işlem görmüş saçı olanlara önerebilirim. Elimdeki maskeler bitince yenisini de edinebilirim. 

Prozinc ürünlerini eczanelerden ve eczane sitelerinden temin edebilirsiniz.


*Ürün denemem için firma tarafından gönderilmiştir. Yazı objektif yorumlarımı içerir. 








6 yorum :

  1. Ovex saç maskesine rakip gibi geldi bana :)
    Güzel günlerde kullan canım,bu arada blogun bu hali de güzel olmuş,diğer hali de güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovex'i denemediğim için bilmiyorum :)
      Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim canım :)

      Sil
  2. Kesinlikle harika bir yazi olmus

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için çok teşekkürler. Ben de Prozinc ürünlerinden kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...