Bobblehead Bunny

6 Ağustos 2014

Müge Lübiç'ten 10 Liraya Alabileceğiniz 10 Başarılı Drugstore Ürünü


Herkese merhaba! J

Öncelikle bu yazı için çok çok çook heyecanlıyım, çünkü ilk defa bir bloğa konuk yazar olarak katılıyorum. Hem de sıradan bir blog değil, çok sevdiğim arkadaşım Alice’in özenli bloğunda yer alıyorum. Bu yüzden ben de dersime iyi çalıştım, yazım için güzel fotoğraflar çekmeye çalıştım. Umarım hoşunuza giden bir yazı olur; Alice'e de nazik davetiyle birlikte bana blogunda yer verdiği için tekrar teşekkür ediyorum. :) Bugünkü konumuz 10 TL dolaylarında, tercihen altında, renkli kozmetik ürünleri; bakalım neler seçtim! :)

10 liraya makyaj ürünleri

Birçok farklı kategori oluşturdum sizler için, onlardan ilki dudak. Uygun fiyata iyi ruj bulmak zor zanaat azizim.. Ben de severek kullandığım iki markanın iki serisini sizlerle paylaşmak istedim, serilerin renk skalaları içinde size uygun olanları seçebilirsiniz ^_^ İlki Essence’in bu siyah mat ambalajlı olan mat ruj serisi. Benim en sevdiğim renk 05 Dare to be Nude, yapısı oldukça kremsi. Fiyatı 8,5 TL. İkincisi ise daha yazlık, Maybelline’in Hydra Supreme serisinden SweetNectarine. İçinde bolca ışıltı barındıran mis kokulu, turuncuya dönük şeftali rengi bir ruj. Bu seriyi indirimden 8,90 TL’ye almıştım. Normal fiyatı da 12-13 TL civarı olmalı, çok cep yakan cinsten değil yani.
10 liraya makyaj ürünleri

Tamam bu rujları sürelim, ama çatlak dudaklara uygulanan ruj hiç güzel durmaz, değil mi? Bakımlı dudaklar en iyi sonucu verir bizlere. Dudak bakımı kategorisinde 10 TL’nin altına pek çok seçenek var tabii. Öncelikle size vazgeçilmezimi tavsiye etmek isterim: Blistex MedPlus. Çatlak dudakları onarmada üstüne yok diye düşünüyorum ve fiyatı tam 10 TL. Sürekli aynı lipbalmları kullanmaktan sıkıldıysanız kavanozda olanları deneyin :) Belki hijyen açısından bazılarımız hoş veya pratik bulmuyor olabilir. Ancak ben evde veya yurt odamda kullanıyorum bu kavanoz-lipbalmları. The Body Shop’ın Honeymania serisinden bu lipbalmı mis gibi bal kokusuyla dudaklarınıza eşlik edebilir, ben 10 TL’ye edinmiştim :)

10 liraya makyaj ürünleri

Sonraki kategoriye geçelim: Gözler. Gözlerde aradığımız şey biraz renk, derinlik ve şeklinin ön plana çıkartılması. Bazı “joker renk” diye tabir ettiğimiz renkler elimizin altında olsa fena olmaz değil mi, şöyle biraz da kalıcı olsalar? Wet’nWild’ın tekli farları güzel bir çözüm bunun için. Özellikle Brulee ve Nutty renkleri elinizde olursa her tür makyajı yapmanız mümkün; fiyatları 6,50 TL. Eyeliner da belirgin bir siyah olsa nasıl olur? O zaman sizi NYC Liquid Eyeliner’la tanıştırayım, simsiyah ve kolay sürümlü bir eyeliner. Yani eliniz biraz alıştıktan sonra kolay sürümlü diyecektim ^_^ Fiyatı ise 7,90 TL.

10 liraya makyaj ürünleri

Gözler kategorisine devam edelim. Zaman zaman o “saf renkleri” gözkapaklarımızda yakalamak isteriz, biraz da ışıltı belki. Bunun için pigmentlerden yardım alabiliriz. Hala bazı Essence standlarında bulabileceğiniz bu pigmentler işinizi görecektir. Ben satın alalı uzun zaman oldu, ama 10 TL’den fazla değillerdi diye hatırlıyorum. Eh, bu kadar farı sürdük, ya akarlarsa? Pigment farlar dökülüverirse? Bunları önlemek için bize bir baz lazım. Essence’in I LoveStage far bazı, çok çok yağlı gözkapakları hariç, iyi iş çıkartıyor diyebilirim. Fiyatı da 8-9 TL arası olmalı, bu bazı da uzun süre önce edindim. Çok küçük bir miktarı yeterli oluyor.

10 liraya makyaj ürünleri

“Bir kalem sürüp çıkayım.” anlayışının getirdiği alışkanlık sonucu birçok renkte kalem edinmeyi severiz, değil mi? NYX’in bu tombik kalemleri çok güzel; hem far hem eyeliner olarak kullanabiliyorsunuz, daha fazla rengini edinmeliyim sanırım. Douglas’taki indirimden 9 TL’ye almıştım bu güzel altın rengini. Hala indirimde olan son birkaç parça içinden bu göz kalemlerini sepetinize eklemeyi unutmayın. Bazen de sade tutarız göz makyajımızı ama bir canlılık, bir renk  olsun isteriz. Alt kirpik diplerimize renkli bir kalemi hafifçe sürüştürürüz. Essence’in bu Long Lasting asansörlü kalemleri gayet güzel. Yağ gibi kayııp gidiyorlar. Bronz rengine de göz diktim ayrıca ^_^ 5-6 TL civarıydı yanılmıyorsam fiyatları.

10 liraya makyaj ürünleri

Gözleri hala bitiremiyoruz, çünkü yüzümüzde genellikle en çok dikkat çeken yer olarak onları belirliyoruz, sihirli bakışlar filan ^_^ Maskara da çok önemli bir tercih. İndirimden 12,5 TL’ye aldığım, normal zamanlarda da 15 TL’ye bulabileceğiniz Maybelline the Falsies Black Drama’yı tavsiye ederim. Yoğun bir siyahlık ve kıvrıklık sağlıyor benim kirpiklerimde, çok memnunum. Essence’in şeffaf jeli de bittikçe sürekli aldığım bir ürün. Kaşlarımı sabitlemekte kullandığım bu ürün de yine 8-9 TL arasında.

10 liraya makyaj ürünleri

Son kategori: Yanaklar. Elimdeki malzemelere baktığımda 10 TL’ye en yakın bu allığı bulabildim. Essence’in Bloom Me Up serisinden Blush Up - HeatWave. Ayrıntılı yazısını blogta da bulabileceğiniz bu allığı seviyorum. Bence, özellikle yaz aylarında yüz ürünlerini tazeleme gereği hissettiğimiz için, uygun fiyatlı allıklar tercih etmemiz daha iyi pigmentasyon ayırt etmeksizin. Essence allıkların fiyatları da genel olarak pek uygun. Bu allık da 13 TL idi.

10 liraya makyaj ürünleri

Sizin bu ürünler arasında, halihazırda severek kullandıklarınız var mı? Yorumlar kısmında paylaşırsanız çok sevinirim. Sevgili Alice'e bir kez daha teşekkür ediyorum beni bloğunda ağırladığı için. Benim blogumda ve sosyal medya hesaplarımda da görüşmek üzere diyorum, sevgiler,

-Kendi mottomla bitirebiliyor muyum? Neden mi? Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Müge


Müge'nin güzel bloğunu incelemek için tıktık ^_^

5 yorum :

  1. Cok hos bir yazi olmus bence. Bu tarz yazilar cok faydali oluyor. Boyle bir diziyi baslattigin icin tebrik ederim Alicecigim:)

    YanıtlaSil
  2. Dare to be Nude harika gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  3. Essence rujun ve pigmentin renkleri harika :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş gerçekten bilgilendirici. Ben de NYC Liquid Eyeliner ve Essence rujlarından birini denemek istiyordum
    ki bu yazıya denk geldim :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Kendi yazıma yorum yapabiliyo muyum?? ^_^ Yukarıda yorum bırakan herkese çok çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...