Bobblehead Bunny

4 Ağustos 2014

Favori Yaz Ojelerim


Yaz bitmeden favori yaz ojelerim yazısını yazayım dedim artık. Çünkü erteledikçe erteliyorum :)

Yaz Ojeleri

Ben yazın en çok pembe tonlarını sevsem de maviler, yeşiller de eksik olmuyor tabii ki. Kışın böyle rengarenk ojeleri yakıştıramıyorum kıyafetlerime. O yüzden yazın favori ojelerim bunlar. Hepsini tek tek yazacağım tabii :)

Pastel 82- Çok hoş bir lila. Rengine bayılıyorum.
Pastel 145- Kesinlikle en sevdiğim ojelerden. Maviye dönük bir mint. 
Essence 138-LOL- Fıstık yeşili bir oje. Kalıcılığı kötü ama rengi çok şeker. 
Rimmel London Swetie Crush- Candyfloss Cutie- Bu yaz sık kullandığım ojelerden. Rengi harika. 
Pastel 140- En sevdiğim yeşil desem yalan olmaz. 
Orly Passion Fruit- Tanımlayamadığım bir renk ama tam yaz rengi!
Rimmel London Swetie Crush-Sherbet Sweetheart- Pembe rengi kadar sevmesem de yaz için uygun olan ojelerden. 
Golden Rose Color Expert-45- En sevdiğim pembeler arasında bu pembe. Çok şeker ve tırnakta çok tatlı duruyor. 
Oriflame The One- Fuchsia- Yaz dedik mi fuşya oje olmazsa olmaz zaten. Kuruma hızı harika bu ojenin. 
Pastel Nude- Naked- Yazın nude ojeler özellikle ayaklarım için olmazsa olmazlardan. Bu yaz favori nude ojem ise kesinlikle bu!

Umarım size güzel renkler gösterebilmişimdir. Bazılarının yazısı var blogda, üzerlerine tıklayarak gidebilirsiniz.

Sizin favori yaz ojeleriniz hangileri? Nasıl ojeler kullanmayı tercih ediyorsunuz?




6 yorum :

  1. Rimmel Sweetie Crush'ın sarı olanını ben de denedim ama hiç şişedeki gibi sarı durmadı, böyle bej gibi beyaz gibi ooldu pek sevmedim. Golden Rose'un pembesini beğendim, belki bir tık açığını bulabilirsem almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de uçuk bir sarı oldu ama ben beğendim :) Bu pembe çok tatlı. Bir açığı da hoş olur :)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden şeker yaa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben ters1köşe Bloğu sahibesi Selin http://balansvemanevraa.blogspot.com.tr/ bana ait renkli şeylere yer verdigim bloğuma Bir süredir yazıyorum. Blogunuzu da çok beğendim. bloğuma da beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...