Bobblehead Bunny

27 Ağustos 2014

Faberlic Secret Story İkili Far- Ideal Classic


Bugün sizlere Faberlic'in Secret Story ikili farlarından birini tanıtacağım. 


Ürünün biraz büyük bir ambalajı var. Nedenini iki resim aşağıda göreceksiniz. Çantada taşımayı zorlaştırsa da aynı zamanda işlevli olmasını pratik buldum. 


Farın ismi Ideal Classic. Renkler hoşuma gitti. Özellikle koyu yeşile bayıldım diyebilirim. Diğeri de mavi ile yeşil arası açık bir renk. Diğeri kadar sevmesem de beğendim. 


Ambalajın kocaman olmasının sebebi bu. Alt kısmında bir ayna ve aplikatör var. Acil durumlarda makyaj düzeltmek için çok iyi düşünülmüş. 


Pigmentasyonları ve kalıcılıkları ise gayet iyi. İkisi ile hoş bir makyaj yapabileceğiniz gibi farklı renklerle de karıştırabilirsiniz. Biraz tozutuyorlar ama rahatsız edecek kadar değil.


Örnek makyaj olarak ise bunu gösterebilirim. Crease bölgesinde koyu yeşil olan far var. Açık olanı da alt kirpik diplerime uygulamıştım ama görünmemiş bu resimde. Makyajımı da güzel karıştıramamışım ya da resimde böyle çirkin çıkmış bilmiyorum. Orasına takılmayın ^_^ Rengi göstermek için koydum. 

Ürünü katalogda bulamadım. O yüzden fiyatı konusunda bir fikrim yok. Sanırım 20 lirayı geçmiyordur ama. 

Faberlic ürünlerinin satışı katalog ile yapılmakta. Faberlic turu yazımı okumak için tıktık. Kataloglarını incelemek içinse tıktık. 


*Ürün bana firma tarafından hediye edilmiştir. Yazı objektif görüşlerimi içermektedir. 



2 yorum :

  1. Renkler çok hoşmuş, Essence'in ikili farları vardı ya 3d idi galiba onlardan birine çok benzettim ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğin farı biliyorum. Bende yok sanırım ama benziyorlar sanki ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...