Bobblehead Bunny

18 Ağustos 2014

Faberlic Beauty Cafe Portakal ve Çikolatalı Seri


Ramazan bayramından önce Faberlic'ten bir mail aldım. Bana bayram hediyesi yollamak istediklerini söylediler. Bayram hediyeleri de bayrama uygun, Beauty Cafe çikolata ve portakallı ürünleri oldu. O zamandan beri kullanıyorum ve düşüncelerimi belirtmek istedim. 

Faberlic Beauty Cafe Portakal ve Çikolatalı

Çok şekerler değil mi? Çikolataları resimleri çekip hemen yedim tabii :)

Faberlic Beauty Cafe Portakal ve Çikolatalı

Beauty Cafe vücut peeling jeli beni iki arada bir derede bırakan bir ürün oldu. Kendisi bir duş jeli ama vücut peelingi. İçinde bol miktarda minik tanecik var. İkisi bir arada ürünlerden hep çekinirim çünkü neye kullanacağımdan emin olamam. Bu ürün de günlük duş jeli olarak kullanmaya fazla geldi. Haftada 2 kere falan peeling olarak kullanıyorum. Tanecikleri minik. Köpürmesi güzel. 

Faberlic Beauty Cafe Portakal ve Çikolatalı

Beauty Cafe Besleyici Mousse'u ise duştan sonra uyguladım. Yazın kremlenmeyi çok sevmiyorum o yüzden sadece bacaklarıma uygulamayı tercih ettim. Nemlendirmesi başarılı. Çok yağlı değil, hafif bir yapısı var. 

Faberlic Beauty Cafe Portakal ve Çikolatalı

Bu setin en sevdiğim ürünü ise kuşkusuz Beauty Cafe Gece El Kremi oldu. Gece sürülen, yoğun nem veren bir krem kendisi. Bunu sürdüğümde sabaha ellerim yumuşacık oluyor. Ayrıca ayaklarıma sürüp çoraplamayı da denedim. Sonuç başarılı ^_^ O yüzden yoğun nem aradığımda el ve ayaklarıma severek kullanacağım bir krem oldu kendisi.


-Vücut kreminin ve el kreminin boyutları farklı. O yüzden kolayca ayırt edebilirsiniz.
-Kokularını tatlı kokuları çok sevmeyen biri olarak çok beğenmedim. Ama nefret de etmedim. Aradayım diyebiliriz.
- İçerik konusuna girmiyorum. Girsek çıkamayız oradan. Kısacası içerikleri temiz değil.
- Vücudum ve ellerim çok kuru değil. Çok kuru ciltlilere belki yetersiz gelir, bilmiyorum.

Şu anki katalog fiyatları;

Peeling jel: 16.40
Besleyici Mousse: 19.40
Gece El Kremi: 14.40

Faberlic ürünlerinin satışı katalog aracılığı ile yapılıyor. Kataloğu incelemek isterseniz tıktık.

Siz Faberlic ürünlerini denediniz mi?


Ürün tarafıma firma tarafından gönderilmiştir. Yazı, objektif yorumlarımı içerir. 











7 yorum :

  1. Fiyatları da gayet uygunmuş. Çikolata yollamaları da hoş kadınlarının kalbine giden yolu biliyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çikolatayı ben dekor amaçlı aldım :P Ama onların da çikolatalı ürün yollaması gayet hoş bir davranış :)

      Sil
  2. Bu serinin kokusu bana biraz ağır geliyor aslında. O önden pek sevemedim :(
    Ama Faberlic'te güzel vücut bakım serileri var; her zevke uygun olan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da ağır gelmedi bana. Sadece zevkime uygun değil çok :)
      Her çeşit koku var Faberlic'te ama dediğin gibi. Herkes kendine uygununu bulabilir :)

      Sil
  3. Fiyatları uygun olması çok hoş, özellikle peeling jel alınası geldi. O değil de, Beauty Cafe ismi ne kadar güzel öyle, hatta blog ismi olarak çok hoş olurmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmi benim de hoşuma gitti. Bence de hoş bir blog ismi olur :)

      Sil
  4. Faberlic ürünlerini %20 indirimli alabilmek için lütfen ücretsiz üye olunuz! Daha fazla bilgi: http:// faberlicturkey.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...