Bobblehead Bunny

12 Ağustos 2014

Essence Long Lasting Ruj-05- Dare to be Nude


Essence'in Long Lasting serisi rujlardan sanırım hepimizde var. Daha önce Natural Beauty rengini tanıtmıştım. Bugünse Dare to be Nude rengi üzerine yazacağım. 

Essence Long Lasting Ruj-05- Dare to be Nude

Ambalajı diğer Essence rujlara göre çok daha iyi. 

Essence Long Lasting Ruj-05- Dare to be Nude

Renk kodu bu.

Essence Long Lasting Ruj-05- Dare to be Nude

Tam bir nude diyebilirim. Ama pembeye değil kahveye bakan bir nude.

Essence Long Lasting Ruj-05- Dare to be Nude

Rengi elimde böyle duruyor. Ama ben dudağımda duruşunu beğenmedim. Sanki çok kahve durdu. Annem benden daha esmer. Ona verdim, çok yakıştı <3

Essence Long Lasting rujlar yumuşak sürümleri ve 8-9 lira fiyatları ile alınasılar. Mutlaka size göre bir rengi vardır. Gratis veya Rossmann'a gittiğinizde renklerini incelemenizi tavsiye ederim.

Siz bu rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

15 yorum :

  1. Ben 07 rengini almıştım. Nude tonlarda.
    Güle güle kullansın annen :)

    YanıtlaSil
  2. Bu serisinin yapısı, kalıcılığı gerçekten çok güzel ben oldukça beğendim nude rujları çok ilgimi çekmişti ama dudağımda denemediğim için emin olamadım hiç birinden. Beyaz tenli olup doğru nude rujunu bulan varsa ses versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı pek yok bence ama yapıları güzel :) Ben de denemiyorum testerları dudağımda. Mecbur kaldık alıp alıp yanılmaya :/

      Sil
    2. Beyaz tenliler icin 05 guzel bir nude baby lipsin seftalilisinin ustune surunce degisik hafif sedefli bor nude oluyor koyu goz makyaji ve dogal makyaj icin ideal. Bu renge benzeyen maybellinein pjnk brown adli rengi var

      Sil
  3. long lasting mi peki gerçekten? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hayır :) Hemen de gitmiyor ama çok da kalıcı değil.

      Sil
  4. Essence'in yenilenen serisinin ambalajları harika :)

    YanıtlaSil
  5. Harika gozukuyor gule gule kullan cnm :-)

    YanıtlaSil
  6. Ben On The Catwalk'a bayildim. Bu da cok guzel duruyor alacagim sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rengini denemedim sanırım. Bir bakayım :)

      Sil
  7. Alt tonu kahve olan ruj,allık vs vs hepsini seviyorum :) İyi günlerse kullansın annen :)

    elitsalemcadisi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...