Bobblehead Bunny

14 Ağustos 2014

Crystal Essence Mineral Deodorant Roll on- Lavanta


Bugün sizlere Selin sayesinde tanıştığım, sıcak günlerimin kurtarıcısı olan bir ürünü tanıtacağım. 

Crystal Essence Mineral Deodorant Roll on- Lavanta

Son 6-7 aydır cilt bakımımda doğal ürünler kullanmaya çalışıyorum. Bu süreçte deodorant kullanma fikri beni çok rahatsız ediyordu. Anti perspirant ile terlemeyi önlemek iyi bir şey değil ve piyasadaki pek çok deodorant (market raflarında görebileceğiniz hemen hemen hepsi) ile göğüs kanserinin ilişkisi olduğu söyleniyor. Terlemeyi engellemeyen ama kokuyu engelleyen doğal bir ürün arayışındaydım ki Selin sayesinde Crystal Roll on ile tanıştım. Hem o önerdiği için hem de lavanta kokusunu sevdiğim için bu çeşidini aldım. Daha önce Crystal'in tuz şeklinde olan deodorantını kullanmıştım. Yazısı için tıktık. Ben biraz tembelim işime gelmemişti kullanmak pek. O yüzden bu formdaki ürünlerini çok daha fazla sevdim. 

Crystal Essence Mineral Deodorant Roll on- Lavanta

İçeriği oldukça iyi. Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. Açıldıktan sonra 24 ay kullanılabilir.

Bu ürünü hem kışa doğru hem de şu sıcak yaz aylarında kullandım. Aşırı terleyen biri değilim ama tabii ki bir şey kullanmazsam hoş kokmuyorum. Şu sıcak yaz aylarında bile rahat rahat kullandığım bir ürün oldu. Olması gerektiği gibi terliyorum ama rahatsız edici bir koku almıyorum. Doğal bir deodorant olarak benden 10 üzerinden 10 aldı. Daha iyisini bulana kadar bu ürüne devam edeceğim :) Bu arada erkek arkadaşıma da aldım bundan. O da mis gibi kokuyor ^_^

Crystal Essence ürünlerini Gratis'lerde bulabilirsiniz. Şehrinizde Gratis yoksa Lilakutu'dan da edinebilirsiniz. Bu ürün Gratis'ta 12 lira falan. Ben indirimlere denk getirip yok pahasına alıyorum. Kesinlikle alınası ^_^


12 yorum :

  1. İçeriği ne güzelmiş öyle. Lavantayı pek sevmiyorum. Farklı bir kokusuna indirimde denk gelirsem kesinlikle deneyeceğim.
    Ayrıca söylemişmiydim hatırlamıyorum ama blogun bu son hali çok hoşuma gitti =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç farklı çeşidi var. Mesela papatyalısı vardı :)
      Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. . Alerjiye sebep olmaz yazan bir cok urun deneyip yine de alerji olmus biri olarak basta korku ile yaklastigimi itiraf edeyim. Once tuz olanini , sonra mendil olanlarini kullandim. Alerji yapmayinca buna gectim. Kesinlikle harika. 2. Kutuma gectim bile :)

    YanıtlaSil
  3. Bence de her kuruşu hak eden güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  4. Poatssium alum var ama içinde.. O da kaçınılması gereken içeriklerden >.<
    Crystal bu konuda çok hain, hem temiz içerikli diye reklam yapıyor, hemde ikinci sıraya onu koyuyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun üzerine araştırmaya giriştim :)

      Bazı kaynaklar Potassium Alum'un en az Aluminum Chlorohydrate kadar zararlı olduğunu, bazıları ise daha zararsız olduğunu iddia etmiş. Potassium Alum'un tanecikleri büyükmüş de emilmiyormuş da falan filan. EWG'ye göre Potassium Alum 1 yani düşük tehlikede iken Aluminum Chlorohydrate 3 yani orta tehlikede görünüyor.

      Ne yapacağımızı şaşırdık açıkçası. Kullanmasak olmuyor. İnsan içine çıkıyoruz sonuçta. Kullansak temiz içerik bulmak zor. Ayrıca temiz içerikten verim almak da zor.

      Yves Rocher'in organik deodorantında hiçbiri yok mesela ama kokusu ve teri önleme etkisi rezalet diyebilirim.

      O yüzden daha iyisini bulana kadar ben Crystal'deyim sanırım :)

      Sil
  5. Ben de dogal deodorant ararken denemistim, kokusu gercekten harika ama icerigi benim tam icime sinmedi daha dogal derken piyasada kullanilacak deodorant birakmadim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki verim alabildiğimiz tamamen doğal bir şey bulamadık gitti. En güzeli karbonata bulanmak sanırım :D

      Sil
  6. ben de deodorantsız evde bile gezmeyenlerden biri olarak market ürünlerinden oldukça rahatsızım. Kokuyu önleme açısından çok etkiliyse ben de denemek isterim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı terleyen biri değilim. Bu ürünü kullanınca ter kokmuyorum :) İndirimde edinin bence 7 liraya mı ne geliyor. Çok beğenmeseniz de pişman olmazsınız :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...