Bobblehead Bunny

24 Ağustos 2014

Alice Instagram Diyarında- 39, 40


İki haftalık bir Instagram yazısıyla karşınızdayım ^_^


Blog tasarımını değiştirdim. Beğendiniz mi?


Bu konuda tekrar konuşmak istemiyorum. 355 ml beklerken 60 ml gelen lens solüsyonları. Firma ürüne ml bilgisi girmemiş ama ben suçluyum evet. 


Düzenlenmeyi bekleyen bir çekmece. 


Başak burcu sihriyle düzenlendi :)



Bloğun yan kısmına ilginizi çekebilecek yazılara bağlantı ekledim. 


Mua Undressed palet ile yaptığım göz makyajım. Ön kameram biraz kötü ama olsun :)


Blogda da yayınladığım Born Pretty Store Arabesque disk. 


İstenmeyen tüyler için pratik çözümler :) Yüz bölgesinde kullanılabiliyor. Sağdaki yeni çıkan versiyonu. Ondan daha memnunum. 


Bir zamanlar Katakana ve Hiragana çalıştığım defterimi buldum. Çinli arkadaşım öğretiyordu. Tabii ki hepsini unuttum :)


Aranan Comfort Zone bulundu! Selin sağolsun aşerdiğim palete kavuştum :)


Hemen makyajımı da yaptım :)


Yazılmayı bekleyen bitenler yazısı olduğu çok açık değil mi?


#ensevdigimwetnwildurunleri tagini başlattım. Siz de katılın lütfen. Favorilerinizi görelim ^_^


Fırçalarımı yıkadım. Bu temiz hallerine bayılıyorum <3

Bu iki hafta da böyle geçti gitti işte. 

Sizin haftanız nasıldı?

İyi Pazarlar ^_^



4 yorum :

  1. Çok güzel bir yazı olmuş,tam pazar okuması oldu:)

    YanıtlaSil
  2. Solüsyonlarımı,lenslerimi yıllardır lensmarket'ten alırım.Çok ama çok memnunum. 1 günde teslim ediyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki alışverişim için aklımda olsun. Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...