Bobblehead Bunny

10 Ağustos 2014

Alice Instagram Diyarinda- 35-36-37-38




Pek Bilmiş'imin hediyesi China Glaze'i sürdüm. Renk çok hoş ama kapatıcılıktan sınıfta kaldı :)


Yeni (1 ay oldu hoş) cicilerim :) Butter London ve China Glaze ojeler indirimdeydi. T-shirtün ananas desenlerine bayıldım. 


Prozinc denemem için maske yolladı. Teşekkür ederim. Haftaya yazmayı düşünüyorum bloğa.

butter london shag

Butter London ojemi sürdüm tabii ki hemen. Harika bir sonbahar rengi. İsmi Shag. 


Şu komik çalıntı Instagram resimleri olayı oldu. Yazısını kaçırdıysanız tıktık.


İftar(sürdüm sürüştürdüm tabiri ile) suyum. 


Gece yatmadan kendimi şımarttım. 

pastel nude naked

Pastel'in nude serisinden Naked oje. Rengine bayılıyorum. 

pastel 145

Pastel'in geçen yazdan beri hasta olduğum 145 numaralı ojesi. 

prozinc şampuan

Gizem'in Saksısı'nın çekilişini kazandım. Güzem'e ve Turuncu Kasa'ya teşekkürler. 

Kozmetik düzenleme

Dudak balmlarımı saklamanın şirin bir yolunu buldum. Siz mutfak eşyalarını kullanıyor musun böyle şeylerde?


Eotd. Çok karışmamış sanki şimdi bakınca sevemedim. 

faberlic beauty cafe

Faberlic bayram hediyesi olarak çikolata ve portakal kokan Beauty Cafe serisinden hediye etti. Yorumlarım blogda olacak. Teşekkürler ^_^

gratis alışverişi

Gratis Bayram indiriminden elim boş dönmedim. 

flormar purr cat

Bu yaz en sevdiğim nude ojelerden. Beauty Toys serisinden Purr Cat. 


Instagram'da 1500 kişi olduk. Teşekkürler <3


Küçük bir Ikea ve Instagram alışverişi. 

Avon saç spreyi

Memnun kalmadığım Avon alışverişim. 


Çünkü saç maskesi diye aldığım ürün durulanmayan saç bakım ürünü çıktı. 


Tatile götürdüğüm cilt ve saç bakım ürünlerim. 


Benle tatile gelen makyaj ürünlerim. Biliyorum çok ama aklım kalmadı en azından :) Ayrıca tek kulllanmadığım BB krem oldu :)


Benle tatile gelen fırçalarım. 


Bunlar da fırçalarım. 


Bu çantalara koydum ürünlerimi. Hepsini güzelce topladı. 


Bana çocukluğumu hatırlatan ayçiçek tarlaları. 

Tatilden denize karşı ayak resmi paylaşmadım sizle üzgünüm. Çünkü ayak görmekten hoşlanmadığım için size aynı eziyeti yapmadım. Bu yaz Instagram'dan soğudum bu yüzden. Instagram'da da ayak paylaşımı görünce takipten çıkıyorum. İçim bir fena oluyor çünkü. Başka bir sebep aramayın sizi takipten çıktıysam :)


Essence'in glossy lipbalmı hem çok güzel kokuyor hem de dudakları hafifçe nemlendiriyor. Biraz da parlaklık veriyor. Hafif bir dudak makyajı için yeterli.

the balm sexy mama

The Balm Sexy Mama'yı daha önce blogda paylaşmıştım. Yazısını okumak için tıktık.

Sizin haftanız nasıldı?

İyi Pazarlar ^_^

6 yorum :

  1. Ayaklarını paylaşanlara ben de sinir oluyorum -_- Çoğunu görmüştüm ama toptan görmek çok hoşuma gidiyor böyle, seviyorum toplu yazıları <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim <3 Ben de seviyorum toplu ig yazılarını ^_^

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım.sende benim gibi yazın genelde nude renkleri kullananlardansın sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Öyle olmuş biraz sanırım. Her daim nude seviyorum :)

      Sil
  3. Canımm yine çok tatlı bir yazı olmuş :) bloglara ve kendi bloguma uğramayalı uzuun zaman olmuştu hepsini bir solukta okudum süpersin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tekrar hoşgeldin blog dünyasına ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...