Bobblehead Bunny

22 Temmuz 2014

Yves Rocher Bio Organik Roll On


Yves Rocher'in, bitkisel kozmetiğin öncüsü olduğunu söyledikleri halde ürünlerinin kötü içerikli olması beni hep rahatsız etmiştir. Evet, ürünlerinde bitkisel özler kullanıyorlar ama içeriği kötü olduktan sonra pek de anlamı kalmıyor. Bu yüzden çıkardıkları Bio serisi beni sevindirmişti. 

Yves Rocher Bio Organik Roll On

Aloe Vera içerikli roll onun ferah bir kokusu var. %98 doğal içerikli. İçeriğini şişenin yuvarlak olması ve yazının ufak olması sebebiyle çekemedim. Ama Benzyl Alcohol dışında oldukça temiz geldi bana. Teri önlemiyor ki bu güzel bir şey ama ne yazık ki kokuyu da önlemiyor. Bu yüzden bu ürünü kullanıp dışarı çıkmak mümkün değil. Ayrıca antiperspirant olmadığı için bu ürünü kullandığımda terlemem normal ama normalden de fazla terletiyor sanki, kullanmasam daha iyi. O yüzden benden geçer not alamayan bir ürün oldu ne yazık ki. 

Ürünü Yves Rocher mağazalarında yanılmıyorsam 9.90'a bulabilirsiniz. 

Siz hangi roll onu kullanıyorsunuz?


10 yorum :

  1. Ben de sevememiştim bu ürünü.İçeriğinde alüminyum bulunmasına rağmen sürekli aldığım,vazgeçemediğim ürün Dove'un üstünde original mavi kapaklı koltuk altı kremi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antiperspirant ürünler çok daha başarılı işte de zararlı diye kullanmamaya çalışıyorum :) Bu ürünü seven de çıkmadı henüz :)

      Sil
  2. bende bu roll onu kullandım , ilk olarak ilkbahdarda bu ürünle tanışmıştım doğal olması sebebi ile de severek kullanıyordum o süre zarfında memnundum , en azından belli bir şikayetim yoktu ancak ne zaman ki yaz geldi ve havalar sıcakladı sizde olduğu gibi ben de çok terleme yaptı vede kötü bir kokuya sebep oldu , bende bu ürünü kısın kullanmak üzere rafımın arka tarafarına kaldırdım . Yazın kesinlikle kullanılmaması gereken ürünlerden bence de ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilkbaharda tanıştım ama o zaman da pek memnun kalamamıştım. Deli gibi terletiyor insanı, doğal diye de bu çile çekilmez :D Kışın bir daha deneyeyim olmadı atıp kurtulacağım ben.

      Sil
  3. Ürünle ilgili düşüncelerimiz %100 aynı desem :) Ben normalde bile bu ürünü kullandığım zamanki kadar terlemiyorum ve bence daha fenası kokmuyorum! Sanırım ben de artık bunu dışarıda kullanmaktan vazgeçmeliyim. Havalar bu kadar sıcak değilken idare ediyordu ama şu aralar hiçbir işe yaramıyor. Hatta daha da olumsuz etkiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :)Ben çoktan vazgeçtim hele de şu yaz günlerinde kullanmaya. Cidden hiçbir şey kullanmamak bile daha iyi gibi.

      Sil
  4. Ben de bu ürünü hiç sevmedim.Ter kokusunu hiçbir şekilde önlemiyor, kötü kokusu da cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kokusu da bir ilginç. Anlatamadım ama :D Seveni yokmuş sanırım, yalnız değilmişim :)

      Sil
  5. Merhaba,
    Ben de bu ürünü kullanıyorum ve çok memnunum. Bundan önce nıvea kullanıyordum ve asıl aşkım o ama terlemeyı engelliyor diye değiştirdim:( yves rocher dan memnunum ama. Bu arada yvse rocher dan memnun değilsen sana amwayi şiddetle öneririm. Ben amway üyesiyim ve siparişim oldukça alıp kullanıyorum. O hepsinden daha iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Memnun olan biri de çıktı sonunda :) Amwayi de deneyebilirim elimdekiler bitince.

      Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...