Bobblehead Bunny

3 Temmuz 2014

Wet n Wild Brulee Tekli Far


Ne farmış da hiçbir yerde bulamıyoruz diyenlerdenseniz yazıyı okumaya alıyorum sizi ^_^

Wet n Wild Brulee Tekli Far

Brulee isimli farımız sıkıca paketlenmiş şekilde satılıyor. İlk açan biz oluyoruz yani. Wet n Wild ürünlerinin bu özelliğini beğeniyorum. Ambalajı çok kalitesiz ama söylemeden geçemeyeceğim.

Wet n Wild Brulee Tekli Far

Brulee mat ve tam bir ten rengi. O yüzden kaş altına uygulandığında çok hoş duruyor. Göz kapağımın rengini eşitlemede de kullanıyorum. Bazen pudramı çıkarmaya üşendiğimde küçük rötuşlar da yapıyorum kendisiyle.

Wet n Wild Brulee Tekli Far

Rengini çok güzel veriyor. Biraz tozutuyor ama yumuşacık sanki. Kalıcılığı da gayet iyi. 6.5 liraya alınabilecek en güzel ten rengi far diyebilirim sanırım. Ama benim gibi elinizde 3 muadili daha varsa almanız gereksiz olabilir :)

Wet n Wild ürünlerini Gratis'lerden bulabilirsiniz.

Siz Brulee'yi denediniz mi? Wet n Wild farları hakkında ne düşünüyorsunuz?



10 yorum :

  1. Kurtarıcı bir ürüne benziyor :) Hazır artık Bursa'nın da Gratis'i varken gidip incelemeliyim :)

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum şu fara renk eşitlemek için çok iyi olduğunu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Tekli farlarini daha denemedim ama paletlerine bayiliyorum. Kas altimi aydinlatmak icin ben de ten rengi mat farlari tercih ediyorum. Elimdeki mat far bir gun biterse mutlaka bu fari alacagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinde olunca almak pek mantıklı değil de işte ben mat ten rengi farım olsa da aldım :) En çok da bunu kullanıyorum. Paletlerini ben de beğeniyorum bu arada :)

      Sil
  4. Şunlar hala adanaya gelmedi ya çok sinir oldum :(

    YanıtlaSil
  5. Bu farı okudukça iştahım kabarıyor!
    Sanırım almak kaçınılmaz oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan okudukça alası geliyor. Beni de Ece Güçel ve Selin kandırdı valla :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...