Bobblehead Bunny

23 Temmuz 2014

Miss Firuz'dan 10 Liraya Alabileceğiniz 10 Başarılı Drugstore Ürünü


Merhaba Arkadaşlar!

Sevgili Alice’in severek takip ettiğim 10 Liranın Altında 10 Ürün yazı dizisine ben de konuk olmak istedim ve sizler için 10+1 adet ürün seçtim. Açıkçası seçim yaparken herkesin gösterdiği ürünlere değil de, alternatif ürünlere yönelmek istedim ama malumunuz ülkemizde 10 lira altında ‘drugstore’ bile olsa kaliteli ürün bulmak pek kolay olmuyor, akla NYC, Rival de Loop, Wet n Wild, Essence gibi markalardan başkası  gelmiyor. Yine de, sizlere gösterdiğim ürünleri sırf göstermiş olmak için değil gerçekten severek kullandığım ve elimin sık gittiği ürünlerden seçmeye çalıştım.

10 liraya makyaj ürünleri
  1.     .  Essence I Love Stage Far Bazı: Şüphesiz koleksiyonumda en sevdiğim ürünlerden, bittikçe alacağım çok sevdiğim far bazım. Ben buna aslında kendi içimde ‘göz fondötenim’ diyorum. Göz kapaklarımdaki damarlı görüntüyü almak ve daha aydınlık bir yüzey elde etmek için kullanıyorum. Tek başına bunu ve rimelimi sürüp çıktığım da çok olmuştur. Fiyatı 9 TL.
  2.     .  NYC Eyeliner Liquide – Black/Noir: Likit eyelinerları bırak, göz kalemini bile eşitlemeye çalışırken pandaya dönen ben bu eyelinerla çok kolay bir şekilde ‘cat eye’ yapıp göz makyajımı tamamlayabiliyorum. Kılları ince ve sürümü kolay, siyahlığını çok seviyorum. Düzeltme imkanı sağlayacak kadar geçici ama akmayacak kadar da kalıcı. Elim alışsın diye bulduğum en ucuz eyelinerı almıştım ama vazgeçilmezim oldu. Fiyatı 9 TL.
  3.     .  NYC Liquide Lipshine- Midtown Mulberry: Açık söylemem lazım, lipglosslardan nefret ediyorum. Uçuşkan saçlarımın rüzgarlı rüzgarsız, yaz kış her mevsim dudaklarıma yapışması artık kabusum oldu. Bu sebeple lipgloss kullanımımı minimuma indirgedim. Yine de daha genç ve dinamik bir görüntü istediğimde, bordolardan ve kırmızılardan uzaklaşıp arada tatlı bir pembe gloss sürmek hoşuma gidiyor, bunun için de elimin en çok gittiği lipgloss NYC’nin Midtown Mulberry rengi.  Fiyatı 8 TL civarı.
  4.       Pastel – Rose Allık: Bu seri allıklar da piyasaya yeni sürülen her ürün gibi ilk haftalarda kapış kapış gitmişti çok net hatırlıyorum. Fiyat/performans oranı gerçekten çok başarılı olan bu allıkların pigmentasyonu çok başarılı. Ben yüzüme uygularken birazcık zorluk yaşadım ama uygun bir fırça bulamadığımdan olduğunu düşünüyorum. Özellikle makyaja yeni başlayanlar için tavsiye edebileceğim bir allık. Fiyatı 10 TL.
  5.       Wet n Wild – Nutty: Ben bu farı yerlere göklere sığdıramıyorum. Göz bazımın üzerine yalnızca Nutty’i dağıtıp rimel sürdüğümde aldığım iltifatın haddi hesabı yok. Bir makyaj artisti bile bana makyajımla ilgili iltifat edip kullandığım ürünü sormuştu. Nutty’i nasıl tanımlasam bilemiyorum ışıltılı bir Taupe rengi diyebilirim belki? Kesinlikle bittikçe alacağım demirbaşım oldu. Wet n Wild’ın tekli farlarından ten rengimsi olan Brulee’yi de çok severek kullanıyorum.  Fiyatı 6.50 TL.10 liraya makyaj ürünleri
  6.    Wet n Wild – Spiked with Rum: Bu seriden elimde şuan 4 adet ruj var ve yapılarına, renklerine, kalıcılıklarına bayılıyorum! Spiked with Rum rengi Türkiye’ye gelmedi sanırım, ben BeautyJoint sitesinden almıştım ama üzülmeyin olmazsa olmaz bir renk değil, daha güzelleri gelmiş ülkemize. Herkes gibi ben de Cherry Bomb ve Sugar Plum Fairy renklerine bayılıyorum. Fiyatı 9.50 TL.
  7.  Wet n Wild Concealer: Bronzlaştıkça ve göz altlarım gitgide daha çok morarmaya başladıkça kapatıcımın rengini koyulaştırmam gerektiğini fark ettim ve bu markaya bir şans vermek istedim. Harikalar yarattığını söyleyemem ama uygun renk seçimiyle işinizi göreceğini söyleyebilirim. Ben memnun kaldım, biterse tekrar almayı da düşünebilirim. Fiyatı 12 TL (sanırım)
  8. Essence – Get Big Lashes Mascara: Bu rimeli sırf bir Youtuber’da görüp merakımdan almış, ilk denemelerde hiç memnun kalmamıştım. Biraz kurudukça yapısı oturdu herhalde, tekrar şans verdiğimde çok sevdim ve sürekli kullanmaya başladım. Uygun fiyatı ve verdiği haimle gönlümde taht kurdu. Bittikçe elimde fazla rimel olmazsa alabilirim.
  9. Blistex – Raspberry & Lemonade : Çantamdan hiç ayırmadığım, en sevdiğim dudak koruyucum. Kokusu, tadı, yapısı harika. Dudağımı çok kurutan ama rengini sevdiğim rujların altına –misal Kate Moss serisi- rujun matlığını umursamadığım zamanlarda sürüyorum. Ama daha çok cildimi gece temizledikten sonra uyurken sürmeyi seviyorum, sabah yumuşacık dudaklarla uyanıyorum. Fiyatı 8 TL civarı.
  10.  Essence Long Lasting Eye Pencil-Berry Merry: Bu göz kalemlerinden kahverengi olan Hot Chocolate’ı canını çıkarana kadar kullanıp bitirdim. Çok kalıcılar, temizlemek istediğinizde çıkmıyorlar ama akma bulaşma maalesef yapıyorlar. Uygun fiyatları, güzel renkleri ve renk skalasıyla beni cezbeden bu göz kalemlerinden akma yapsalar da vazgeçemiyorum. Fiyatı 5.50 TL.
  11.      Essence Stays No Matter What Eyepencil & Shadow – Chocolate Brownie: Kalem şeklinde krem farlarım arasında en sevdiklerimden, göz kapağına azar azar sürüp yayıp birkaç kat böyle uyguladıktan sonra sanki saatlerce uğraşmışım gibi güzel bir göz makyajı elde ediyorum. Pratik makyaj seven ve hatta makyajını iş yerinde yapmak zorunda kalanlara mutlaka öneriyorum. Birçok başka rengi de mevcut. Fiyatı 9 TL civarı.  


10 liraya makyaj ürünleri

Benim severek kullandığım uygun fiyatlı ama işe yarar ürünler bu şekildeydi. Cebim çok zorlanmasın ama bakımsız, makyajsız da kalmayayım diyorsanız bir göz atmanızı öneririm. Alice’e tekrar beni dahil ettiği için teşekkür ediyor ve yazımı geç gönderdiğim için de özür diliyorum. Umarım beğendiğiniz bir yazı olmuştur. Görüşmek üzere!


Firuze'nin bloğunu incelemek için tıktık ^_^



5 yorum :

  1. Oraki allaık sanki golden rose değil de pastelin allığı gibi duruyor?

    YanıtlaSil
  2. Bende o allığı pastel biliyorum çünkü aynısı bende de var =) Bu arada berry renk Essence kalemine bittim =)

    YanıtlaSil
  3. Golden Rose yazmışım kusura bakmayın, Pastelmiş o, bu zamana kadar Golden Rose bilmişim ben onu :-O

    YanıtlaSil
  4. yalnis yazmış sadece azicik bu kadar zalim olmayın yahu,)

    YanıtlaSil
  5. Alicecim bu serine bayıldım! :)
    Çok faydalı olmuş. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...