Bobblehead Bunny

15 Temmuz 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 52- Final- Marstan Düşen Kadın


"Herkese merhaba! Bugün bir yıldır severek takip ettiğiniz Makyaj Düzeni serisine veda ediyoruz. 1 yıldır bloğuma pek çok blogger arkadaşım konuk oldu. Hepinizin ellerine sağlık, hepsini severek okuduk. İyi ki konuk olup bloğumu şenlendirdiniz. Bugün konuğum serinin ilk konuğu olan Marstan Düşen Kadın. Bir yılda neler değişmiş görelim istedik. Hadi son defa düzen karıştıralım ^_^"


Evet bundan tam 52 hafta önce sevgili Alice'e konuk olmuştum. Bu yazı dizisinin ilk konuğu bendim Alice'e son konuğu da ben olayım dedim o da beni kırmadı. Benim çok severek takip ettiğim, sizin de severek takip ettiğinizi düşündüğüm bir yazı dizisi olduğunu düşünüyorum :) Hadi şimdi bakalım 1 yıl boyunca makyaj düzenimde ne gibi değişiklikler olmuş :)


Masamın üstü bu şekilde. Büyük hasır kutunun içinde takılarım var. Makyaj aynam, fırçalık, kalemlik, düznleyicim, kremlerim, çerçevem ve minik teneke kutularım da masamın üstünde duruyor.




Aynayı Mine Canan da görüp çok beğenmiştim o aynasını kırınca çok üzülmüştüm fotoğraf çekerken ben de elimden düşürdüm ve aynayı kırdım :D


Watsons bardağımda bir kaç ruj, Apocalips ve The Balm'ın likit eyelinerı var. Cupcakeli cüzdanımda ise pamuklarım var. Onun dışında yüz için güneş kremim ve göz kremim var. 


Masanın üstünde gördüğünüz makyaj çantamın içinde ise bu aralar sürekli kullandığım ürünlerim var. Onları almadan dışarı çıkmam.


Bu düzenleyici hayatımı kurtardı diyebilirim :) Bunu Migros'tan bana Nevra almıştı. Rujlarım, göz ve dudak kalemlerim, fondötenim, sevdiğim dörtlü farlarım kısaca elimin altında olmasını istediğim çoğu ürünüm burada :)


Şirin teneke kutularım :) Ablamın bir arkadaşından almıştım bunları. Birinin içinde tokalarım, diğerinde de bazı takılarım var :)


Meşhur Ikea saksılar. Pek amacına yönelik kullanmıyoruz evet ama bu şekilde de çok güzel kullanılıyor.
Küçük olanların ilkinde göz fırçaların var. Kullanmadığım ve artık beğenmediğim fırçaların çoğunu attım. Burada olanların çoğundan son derece memnunum :)



Bunda ise yüz fırçalarım bulunuyor. Real Techniques fırçalarımdan son derece memnunum özellikle Expert Face fırçadan :)


Büyük olan saksıların ilkinde ise dudak ürünlerim bulunuyor genel olarak. Üstünde ki cupcake magnet de Aliceimin hediyesi :) 


Dudak kalemlerim, keçeli kalem gibi olanlar, parlatıcılar, törpü ve iki tane kapatıcı duruyor :) 

Diğer saksıda ise rimellerim ve H&M kirpik kıvırıcım bulunuyor.


İki tane büyük kutum var ilki Hello Kittyli :) Bu kutuyu görür görmez aşık oldum H&M in çocuk bölümünden almıştım. İçinde dudak bakım ürünlerim var.



Diğer kutu ise çok sevdiğim zencefilli büskivinin kutusu. Çeşitli testerlar ve kullanmayı bekleyen ürünlerim orada duruyor.

Ve geldik çekmecelere :) Bundan kısa bir süre önce kullanmadığım makyaj malzemelerinin hemen hemen hepsini ya dağıttım ya da çöpe attım blog satışıyla uğraşmak zor geldi :)


En sevdiğim, sürekli kullandığım ürünlerin olduğu çekmecem. Çekmece içi düzenleyiciyi Ikea'dan Alice ile birlikte onun tavsiyesiyle almıştım.


Bu çekmece de ise sevdiğim fakat fazla kullanamadığım ürünler var. 


Çekmecede ki makyaj çantasının içi de böyle :) Biten renkli kozmetiklerimi bunun içine atıyorum.


Favori 5 ürün yazmam lazım fakat bu sefer hemen hemen her kategoriye özel uygun fiyatı ürünleri koydum.

1- Rimmel London Wake Me Up fondötenim
2- Golden Rose Sexy Black maskara
3- Essence dudak kalemleri
4- Essence Longlasting göz kalemleri
5- Wet n Wild Comfort Zone
6- The Balm Allıklar
7- Rimmel London Kate rujlar
8- The Balm Put A Lid On It far bazı
(Ve fotoğrafta olmayan)
9- Rimmel London Stay Matte pudra


Far paleti olarak diğer önerilerim ise bunlar.
Umarım sıkılmadan sonuna kadar okumuşsunuzdur bu uzun yazıyı. Serinin son yazısı olduğu için biraz uzun oldu kusura bakmayı lütfen :) Bu güzel yazı dizisi bitiyor olsa da Alice'in bir diğer yazı dizisi olan 10 liraya alınabilecek 10 başarılı drugstore ürünü yazı dizisini takibe devam :)




12 yorum :

  1. Oy, maşallah! Çok düzenlisın. Allıkların bol bol :) Güle güle kullan hepsini
    Ah, o Comfort Zone yok mu.Bir türlü hiç bir yerde bulamadım :( çok üzülüyorum o yüzden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu allıkların azaltılmış hali bir de :) Teşekkür ederim. Ay kimse bulamıyor onu ya :(

      Sil
  2. Sanki blog yazma işi bitmiş gibi hissettim ciddi boşluk oluştu içimde :( çok seviyodum bu seriyş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yıllık alışkanlık bitmesi kötü oldu ama başka serilerde göreceğiz sanırım Alice'i :)

      Sil
  3. Çok beğendiğim bir yazı dizisiydi.Bitmesine üzüldüm.

    Yine çok güzel bir yazı olmuş.Daha bugün Ikea'da o büyük düzenleyiciyi görüp beğenmemiştim;ancak içi böyle dolu dolu olunca gözüme çok güzel göründü ve pişman oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görünce pek beğenmemiştim aslında ama Alice ben kullanıyorum diyince aldım iyi ki de almışım bir daha ki gidişinde mutlaka almalısın :)

      Sil
  4. Çok güzel bir final olmuş sonuna kadar hiç sıkılmadan okudum :)

    YanıtlaSil
  5. Healty mix kapatıcı çok güzel:) düzenini sevdim ceren:)

    YanıtlaSil
  6. baya düzen oturtulmuş :) darısı bana :) beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama bira daha düzenlenmesi gerek tabi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...