Bobblehead Bunny

7 Temmuz 2014

Makyaj Düzeni Serisi- 51- Güzelliğe Renk Kat ve Düzeni


"Yazı dizisinde sona yaklaşırken yine yeni bir blogger ile sizlerleyiz. Geçtiğimiz hafta sevgili Yeşil Mercan konuğum olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Güzelliğe Renk Kat bloğunun sahibi sevgili Meltem. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Merhabalar, 
Ben Güzelliğe Renk Kat bloğunun sahibi Meltem... Bugün sizlere makyaj düzenimi tanıtacağım... Öncelikle Sevgili Alice'e yeni bir blogger olmama rağmen bana güvenip bloğunda yazıyazmama izin verdiği için çok teşekkür ederim... Biraz kendimden bahsetmek gerekirse bu blog olayına sadece makyaj merakı için girdim ve bu "Makyaj Düzeni" serisine bayıldım... Henüz çok fazla yayınım olmamakla beraber amacım makyaj üzerine öğrendiklerimi paylaşmak ve makyaj malzemelerimi tanıtmak... Bu işe bir yerden başlamama fırsat verdiği için tekrar teşekkürler Alice'e ;)... Yazın şu sıcak günlerinde kendimi apar topar yazlığa attığım için bugün sizlere yazlık makyaj düzenimi tanıtacağım... Umarım keyif alırsınız..... :) 
Yazlıkta makyaj düzenimi bu şifonyerle sağlıyorum. Dört çekmeden oluşan bu mobilya bana ancak yetebiliyor :). İlk çekmecesi (en sevdiğimmm!!!) makyaj malzemelerimin rengarenk odası. İkinci çekmecede ise bakım ürünlerim bulunuyor. Üçüncü çekmece oje, manikür ve pediküre adandı. Dördüncü çekmecede ise makyaj pamuklarım ve makyaj çantalarım mevcut. Parfümlerim için ayırdığım bölüm İstanbulda kaldı ama sanırım bunun çok bir önemi yok :). Bütün her şeyi toparlarken onları nasıl unuttum bilmiyorum... Belki başka bir zamanda da öbür makyaj düzenimi tanıtma fırsatım olur, kimbilir :). Hazırsanız haydi yaklaşalım!!
Şifonyerimin üstünde çekmeceye sığmayan ürünler ve en sık kullandıklarım duruyor.Sol tarafta denizkabuklarıyla süslenmiş bir ayna onun hemen yanındaysa 10 yaşındayken annemle yaptığımız puzzle duruyor.  
Sol tarafta aynanın hemen önünde göz ve dudak kalemlerim ve fırçalarım duruyor. Kalemlik içindeki fırçalarım Flormar, Mac ve küçük boy fırçalardan oluşuyor...
Bir önceki resimde de gördüğünüz o yeşil kutu benim Gratis'ten aldığım göz makyajı temizlemek için ıslak pamuklardı. Onları kullanamadan kurutunca bende onu göz makyajı temizleme pamuklarıma hediye ettim... Pamukları poşetten çıkartmaktan hiç hoşlanmam, ortalıkta da bir sürü kutu olsun istemiyorum, bu yüzden eskiden kulak pamuklarına ait olan bir kutuyu büyük boy makyaj pamuklarıma, vazgeçilmezim peelingli pakulara ve makyaj düzeltme çubuklarına paylaştırdım. Pembe kutu yine Gratis'te ped taşıma kutusu olarak satılıyor ancak benim gibi makyaj çantasında yedek pamuk taşımak isteyenler için ideal ;)... Resimde gördüğünüz bottle ise makyaj çıkarıcı, L'oreal Paris'in hassas gözler için olanını kullanıyorum. Bu seyahat için üretilmiş bottlelar da benim için büyük önem taşıyorlar, çünkü hem bu sayede yanımda taşıyabiliyorum hem de orijinal şişesinden kullanırken yanlışlıkla döküp saçtığım şeyleri bu ufak şişeler sayesinde çok daha rahat kullanabiliyorum.Karışmamaları içinse üzerlerine etiketler yapıştırıyorum :).
Sağ tarafta el dezenfektanım, Orriflame hair refresherım, Dove deodorantım ve şu sıra sık kullandığım parfümüm mevcut...
İlk çekmecemin açık görünümü bu şekilde. Aşağıda daha ayrıntılı resimlerini göstermeden biraz anlatmak istiyorum :). Sol arka bölümdeki o turuncu kutu farlarımın. Onun hemen yanında Mac ve The Balmın paletleri mevcut.Bu paletlerin üzerlerinde ise yedeklediğim ürünlerim, küçük far aplikatörlerim ve Bobbi Brown'un kullanmaya kıyamadığım fırça seti var. Onların yanında, arka sağ bölümde çocukluğumun hatıraları, çocuklar için üretilmiş makyaj paletleri var. Çocuk için falan ama bazıları gerçekten çok iyi ve size bir sır vereyim mi: pudra, allık ve far gibi ürünler kolay kolay bozulmazlar. Yani arkalarında yazan tarihler çok kayde değer değildir... Sol ön tarafta ise pudralarım mevcut. Onların hemen yanında allıklarım dizili. Pudraların hemen sağında, allıklarımın önündeyse kaş farım ve aydınlatıcım var. Allıklarımın hemen yanında mavi kutunun içine Claire's gibi yerlerden aldığım çok çok nadir kullandığım küçük, acayip şekillerdeki parlatıcılarım ve rujlarım var. Onun etrafında ise The Body Shop'un ve Yves Rocher'nin lip balmları var. Sağ ön taraftaki iki kutu ise tamamen rujlarıma ve parlatıcılarıma ayrılan bölümler. Onların hemen arkasındaki dikdörtgen kutunun içinde rimel ve eyelinerlarım, onların arkasında ise aşağıda ayrıntı vereceğim fondötenlerim mevcut. Bunların hemen sağında, rujların arkasındaki ufak kalemlik gibi kutuda ise göz altı bakımı için gerekli olan ürünler ve hemen yanında kalemtraşlar duruyor. 
Yedeklerin üstünde kullanmaya kıyamadığım Bobbi Brown'un bu fırça seti var.. Şaka şaka elbette kullanıyorum ancak set bozulmasından hoşlanmam bu nedenle mümkün oldukça diğer fırçalarımı hırpalamayı ve bunları korumayı deniyorum... 
Bu resimde görüdüğünüz iki büyük kutudan sol tarafta olanı rujlarımın, sağ tarafta olanı ise dudak koruyucuları, nemlendiricileri ve yine fırçalı rujlarımın...
Rujların hemen arkasındaki bu dikdörtgen kutunun içinde rimellerim ve eyelinerlarım yukarıdaki gibi...
Kalemtraşların hemen önündeki kutunun içindekiler yukarıda görünen göz altı morluklarını giderici, besleyici roll-on, göz makyaj bazı, kurutucu-kapatıcı, ve Flormar, Estee Lauder'in göz altı kapatıcıları...
Onların arkasındaki cam kutunun içinde dizili olanlar ise 3 adet Orriflame Peach Me Perfect (1 koyu, 2 açık), Garnier BB Cream, Alix Avien fondöten ve Classics fondöten...
İlk çekmecemiz ve böylelikle de en zor bölümü bitirdik... :)))
İkinci çekmece yani bakım çekmecesinin ilk görünüşteki hali bu şekilde.. Yaklaşalım mı ?? :)
Arka bölümde lazer için aldığım bir nemlendirici krem, saçlarım için Morfose'un Argan yağı ve kendimce besleyici maskeler oluşturmak için aldığım doğal yağlar var. Hemen yanlarında Daylong'un güneş kremiyle birlikte aldığım ama bir türlü düzenli kullanamadığım güneş sonrası bakım kremleri birikmiş vaziyette. Yağların önünde depolanmış olarak dikkat çekenler ise Oriflame'in yaban mersini ve lavanta özlü yüz yıkama jeli ve tonikleri.. Argan yağının önünde solda ise yine Oriflame'in maskeleri yedeklenmiş vaziyette.
Çekmecenin sağına kaydığımız zaman yine her zamanki gibi arka bölümde bir yedekleme söz konusu. Neutrogena'nın Visibly Clear serisinin kremi x2, Daylong'un güneş kremi, bebe kolonyası, Dove'un nemlendirici kremi, Nivea'nın stickleri yedeklenmiş ürünlerim.beyaz küçük tüpler ise benim vazgeçemediğim küçük ürün takıntımın oteldeki vücut lotionlarına yansıma boyutu :), küçük vücut lotionları, kremler vs... Sticklerin hemen önünde Bio-oil var. Onun sağ tarafındaki bölüm ise ne benim düzenli kullandığım ne de bir faydası olacağına inandığım, neden aldığıma dair en ufak bir fikrimin olmadığı, Oriflame ve Niveanın çatlak ve selülit giderici, vücut sıkılaştırıcı kremleri...Resmin sol ön kısmında gözüken mavi kutu burundaki siyah noktalar için bantlar ve yine siyah noktalara karşı savaşımdaki en büyük müttefiklerim Neutrogena Visibly Clear serisinin toniği ve yüz kremi. (Kremin yanındaki boşluk serinin yüz yıkama jelinin yeri ancak bitmiş :( )
Sol ön tarafta kutunun içinde küçük sabunlarım, tester şampuanlarım, küçük duş jellerim ve boy lotionlarım var. Onun arkasındaki mor tüp ise Oriflame'in ayak kremi ve hemen yanında da ferahlatıcı ayak sprayi duruyor. Yine seyahat bottlelarımdan birini kullanarak içine doğal yağlardan hazırladığım kirpik bakım yağım ve Vaseline body lotion'ım nemlendirici kremlerimin hemen arkasında, Oriflame ve Body Shop'un Body Butterlarının solunda. Ufak pembe kutu ise Oriflame'in yoğun yumuşatma etkisine sahip vazelin gibi bir kremi, onu daha çok manikür yaparken kullanıyorum...
Çekmecenin sağ ön kısmında ise body lotionlarımın iktidarı söz konusu... Benri'inin ve Arko Nem'in el kremi, Gratisten aldığım farklı kokulardaki henüz kullanılmamış vücut lotionları, The Body Shop'un simli Hindistan cevizli ve Yves Rocher'nin Frambuazlı vücut lotionları bu bölümde. Resmin sol önündeyse yedeklenmiş L'oreal Paris makyaj temizleyicisi ve Visibly Clear'ınkini bulamadığımız zamanlarda kullanabileceğimiz Neutrogena Deap Clean yüz temizleyicisi var. Hemen yanında yine lazer için almış olduğum kokusundan hiç hoşlanmadığım yoğun nemlendirici ve onun yanında Oriflame'in renk açıcı Fairless serisinin kremi, sabunu ve lotion'ı mevcut.
Üçüncü çekmecem, yani oje, manikür ve pedikür krallığımın dışarıdan görünüşü bu şekilde...
Oje dizimimde kendime göre bir yöntem geliştirerek aradığım ojeyi daha kolay bulabilmemi sağladım... sol taraftan ilk dört sıra Neon ve canlı renklerden oluşuyor. Onun yanındaki iki sırada koyu renkler ve metalik koyu ojeler bulunuyor. Yine gümüş ve altın renklerini ve magnetic ojelerimi bu sırada tutuyorum...Ondan sonraki üç sıra benim yaz renkleri diye tabir ettiğim beyaz ve açık renklerdeki yine beyaz kıyafetle hoş duran ojelerim sıralı... Onun yanındaki iki sıra ise vazgeçilmez kırmızılarımın ve bordolarımın yeri...

Gümüş kutu pamuk kutum. Onun arkasında bıdık bıdık küçücük ojelerim var. Onların yanındaysa matlaştırıcı, tırnak sertleştirici, besleyici ojeler sıralı. En sağda Gratis'ten aldığım pedikür setim ve onun çevresine dizili manikür kitlerim var...
Sol ön tarafta asetonlarım, arada bir heves ettiğimde nail art yapmama yardımcı olan bantım ve makasım, onun yanında ise manikür malzemelerimin durduğu mavi kutum var.
.Çekmecenin sağ ön tarafında ise pedikür için gerekli sabunum, peeling jelim ve lotionum onun yanında Pedispin diye satılan ama neredeyse hiç bir işe yaramayan ama kıyıp da atamadığım pedikür zımbırtısı ve oje çıkarıcım var. Üstte ise manikür kutuma sığmayan cultive remover ve tırnak törpüm bulunmakta...
Son çekmeceye geldik...Pamuklarım, makyaj düzeltme çubuklarım, seyahat şişelerim, makyaj çantalarım ve yine internetten aldığım sözde selülit gideren masaj aletlerim bu çekmecede duruyor...
Bu şekilde yazımın sonuna gelmiş bulunuyorum... Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Hepinizin yorumlarını bekliyorum, yorumlarınız benim için çok kıymetli... Herhangi bir sorunuz olursa yine bana bloğumdan ulaşabilirsiniz.. Yine buradaki her malzemeyi teker teker bloğumda anlatmayı, açıklamayı planlıyorum...
Ben yazarken çok zevk aldım umarım siz de okurken zevk alırsınız... Unutmayın; güzellik doğallıktan gelir ve bize en büyük hediyedir. Yine de Güzelliğe Renk Kat'mak elimizde ;)...

3 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...