Bobblehead Bunny

24 Temmuz 2014

Alışveriş-30-Gratis Bayram İndiriminden Aldıklarım


Instagram'da paylaştım ama blog izleyicilerimin de indirimden haberi olsun diye kısaca paylaşmak istedim ^_^

Gratis Bayram İndirimi


Gratis indiriminden benimle gelenler. İndirimi çok beğendim açıkçası. %50 indirimler çok iyi olmuş. İhtiyacı da olan birisi bütün ihtiyaçlarını karşılayabilir. Stoklar dopdoluydu. Arayıp bulamadığım bir şey olmadı. Ürünlere de indirimli fiyatları yazılmıştı. Yanıltıcı değillerdi. Demek ki şikayetlerimiz dikkate alınıyor. Bu sefer takdir ettim Gratis'i. İndirim böyle olmalı işte. Benri aseton ve pamukları %25 yapmaları olmamış ama, belirtmeden geçemeyecegim. 


Fiyatlar: 
NK tırnak güçlendirici: 3.5 
Giovanni Maske: 12.75 
Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu: 2.05 
The Balm Far Bazı: 15.90 
Benri Aseton: 2.05 
Eklips Sünger: 3.50 
Eklips Far Fırçası: 2.95

Siz neler aldınız? Almayı düşündüğünüz bir şey varsa sorabilirsiniz, kullandıysam yardımcı olmaya çalışırım. 

Sevgiler ^_^

34 yorum :

  1. hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle canım kullan ihtiyaç alışverişi yapmışsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyaç sayılır :) Arada bir ikisi olmasa da olurdu ama neyse :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Şu maskeyi çok merak ediyorum ^^ Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de meraktayım henüz denemedim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini canım :) Benim makyaj dışı bir iki ihtiyacım var gidebilirsem onları alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Umarım ihtiyaç dışına çıkmazsın ^_^

      Sil
  5. Eklips sünger ve Giovanni maskeyi alayım ben de ^__^

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım. Ben de senden kopya çekerek Benri asetonunu aldım. Sen asetonu kötüsünü almazsın :) hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) İyi yapmışsın. Arada kötü asetonlara denk gelsem de bu asetonu çok beğeniyorum :)

      Sil
  7. Evet stoklar gerçekten çok iyiydi. :) Güle güle kullan . :)

    YanıtlaSil
  8. Neler neler almak isterdim ancak bulunduğu şehirde gratis olmayan biri olarak uzaktan bakıp iç geçirmekle yetiniyorum. :( Ben biraz ağlayıp geliyorum... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke her şehre açsalar. Küçüğü büyüğü olmaz, İstanbul'da onlarcası varken hiç Gratis olmayan şehir olması yanlış bence...

      Sil
  9. Güzel günlerde kullan cnm =)

    YanıtlaSil
  10. 2 kere gidip de Eklips'lere hiç dikkat etmediğim için kınıyorum kendimi :)
    Güzel şeyler almışsın,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha indirimin bitmesine var. Fırsat olursa incelersin :)

      Sil
  11. Guzel gunlerde kullan balim. Ben de alisveris yaptim yazisini yazacagim. Ilginc ama sadece ihtiyac urunlerimi aldim ve ciktim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ^_^ Yazısını bekliyorum. Helal olsun sana :)

      Sil
  12. merhaba:) Eklips Far Fırçasından memnun musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) İlk defa bugün deneme şansım oldu. Far uygulamada başarılı. Ama yıkayınca tüy döker mi bilemeyeceğim :)

      Sil
  13. Eklips sünger bulmuşsun ben bulamadım malesef.Çok merak ettiğim bir ürün ama almak nasip olmadı.Güle güle kullan cicilerini canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke bulabilseydin :/ İndirimsiz hali de 5 küsür canım zaten, umarım o zaman bulur edinirsin ^_^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Güzel günlerde kullan en merak ettiğim Eklips fırçalar. Kaçırmazsam göz için 3-5 fırça alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de çok merak ediyordum. Merakımı giderdim. Umarım bulabilirsin :)

      Sil
  15. Güle güle kullan canım hepsini. :)
    Eklips fırçaları çok merak ediyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Yeni gelen her şey gibi, merakımız zirvede :)

      Sil
  16. Dayanamadım bir Eklips fırça da ben kaptım bugün :)
    Performansını çok merak ediyorum doğrusu ;)
    Güle güle kullan cicilerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canım.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  17. Şu far bazını bulursam iyidir stokların dolu olması sevindirici gelişme gerçekten de.Almış olduklarının hepsi benim kullanmakta olduğum ürünler şu anda ne tasadüf :)Sadece maskeyle ilgili şunu söyleyebilirim saç kreminden pek farkı yok bence maskelerin alıştığımız o yumuşatma etkisini ben göremedim.Uzun süreli kullanımda bende pek etkili olmadı umarım sende işe yarar.Far fırçasını aldığımdan beri 2-3 kez yıkadım tüy dökme sorunu olmadı rahatlıkla kullanabilirsin.Hepsini güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumların için çok teşekkür ederim :) Avokadolu maskeden daha umutluyum. Fırçaların tüy dökmemesine sevindim. Umarım far bazını bulursun ^_^ Sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...