Bobblehead Bunny

18 Temmuz 2014

Faberlic Secret Story Ruj-4200


Faberlic markalı bu ruju uzun zamandır kullanıyorum. 

Faberlic Secret Story Ruj-4200

Ambalajı çok güzel. Gördüğüm en şık rujlardan biri. Açmak için alttan basıyorsunuz, çıtçıtlı. 

Faberlic Secret Story Ruj-4200

Rengi çok tatlı. Renk kodu 4200. Görüntü için özür dilerim ama cidden uzun zamandır kullanıyorum, fotoğrafı da bir aydır falan bekliyor, yazısını yazmaya fırsat bulamamıştım :)

Faberlic Secret Story Ruj-4200

Elimde duruşu ise bu şekilde. Gördüğünüz gibi pigmentasyonu çok iyi. Resimlerden de belli oluyordur sanırım yapısı oldukça yumuşak. Sürümü kolay, çok tatlı bir kokusu var. Kalıcılığı idare eder. Her zaman söylediğim gibi yapısı yumuşak olan, nemlendirici rujlardan kalıcılık beklememek lazım fazla. Ben henüz kalıcı olanını görmedim en azından :)

Faberlic ürünlerini danışman aracılığı ile alabilirsiniz. Faberlic hakkındaki soru işaretleriniz için şu yazımı okumanızı tavsiye ederim ^_^

Siz Faberlic ürünlerini denediniz mi?


13 yorum :

  1. Çok tatlı bir renk canım keşke dudağında da görseydik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Aslında Instagram'da paylaşıp bloğa da koyabilirim :)

      Sil
  2. Renge de ambalaja da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Ay rengine bayıldım gerçekten harikaymış. Güle güle kullan. Bitirmek de nasip olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ^_^ Teşekkür ederim. İnşallah :)

      Sil
  4. rengi çok tatlıymış :) güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
  5. Rujun ambalajı gerçekten güzelmiş, rengi de çok hoş.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Renk çok hoş canım bayıldım ambalajı da öyle güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Bu markayı ilk defa yine senin instagram hesabın sayesinde görmüştüm, rujun rengi çok tatlı, eminim ki çok da yakışıyordur :) Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...