Bobblehead Bunny

2 Temmuz 2014

Ece Gücel'den 10 Liraya Alabileceğiniz 10 Başarılı Drugstore Ürünü

Merhabalar, bugün Alice'in 10 liraya alınabilecek 10 kozmetik ürünü serisinin konuğu benim. Bana bu fırsatı verdiği için ona çok teşekkür ediyorum ve fazla uzatmadan bu kategorideki sevdiğim ürünleri anlatmaya başlıyorum :) Fakat şunu belirtmeliyim ki bahsedeceğim bazı ürünlerin fiyatı normalde 10 liradan fazla fakat indirimlerde 10 liraya ve altına alınabiliyorlar.

10 liraya makyaj ürünleri


1-Pure Beauty CC Krem: Yüzümdeki doğal duruşunu,  yüzüme sağlıklı bir ışıltı vermesini çok seviyorum. Ciltteki renk farklılıklarını çok güzel eşitliyor. Özellikle kuru ve normal ciltlerin vazgeçilmezi olabilecek bir ürün.

10 liraya makyaj ürünleri

2-Wet'n Wild Silent Treatment Far Paleti: Wet'n Wild farların yapılarını yumuşaklıklarını genel olarak zaten çok seviyorum ama palette bulunan en alttaki renge aşığım! Sür çık renklerden ve uzun bir zamandır bu kadar beğendiğim bir renk olmamıştı. Gözüm kapalı önerebileceğim uygun fiyatlı paletlerden.

10 liraya makyaj ürünleri

3-Rimmel Stay Matte Pudra: Üstünde fazla konuşmaya gerek yok, hepimizin bildiği ve severek kullandığı bir pudra :) Makyajı sabitlemede ve parlamayı engellemede başarılı.

10 liraya makyaj ürünleri

4- Wet'n Wild Kaş Kiti: Kaşlarımı pek doldurmasam da doldurmak istediğimde elim bu kaş kitine gidiyor. İçinde sabitlemek için vax da bulunması paletin en büyük artılarından.


10 liraya makyaj ürünleri

5- Pastel Day Long Lipcolor: Hayatımda gördüğüm en kalıcı ruj! İlk sürüldüğünde yapısı lipgloss gibi olsa da hemen matlaşıyor ve siz silene kadar da asla yerinden oynamıyor. Vanilyalı kokusuna da bayılıyorum.

10 liraya makyaj ürünleri

6-Oriflame The One Rimel: Son 1 aydır severek kullanıyorum ve uzun zamandır bir rimelden bu kadar memnun kalmamıştım. Küçük fırçası sayesinde en kısa kirpikleri bile kavrıyor. Uzatıp topaklanma yapmadan dolgunluk veriyor.


Essence Longlasting 07 Ruj: Essence'in bu serisini çok başarılı buluyorum ve içlerinden en sevdiğim renk ise pembe-gülkurusu karışımı olan bu renk. Günlük kullanım için ideal.

10 liraya makyaj ürünleri

Wet'n Wild Brulee Far: İşte sadece 1.5 ayda dibini gördüğüm far :) Herkeste bulunması gerektiğini düşündüğüm çok temel bir renk. 

10 liraya makyaj ürünleri

10 liraya makyaj ürünleri

9- Rimmel Nude Gözkalemi: Ülkemize yeni gelen bu seriyi gelir gelmez aldım tabiki. Gözün iç kısmına sürüp gözleri daha büyük ve daha aydınlık göstermek için kullanılıyor. Aldığımdan beri severek kullanıyorum.

10-Essence Gözkalemi: Essence'in göz kalemlerini seviyorum ama Love Letters koleksiyonuyla çıkan bu taupe rengindeki gözkalemini çok beğenmiştim. Bitmesin diye kullanamıyorum bile. Biryerde görürseniz mutlaka alın :)

Benim hazırlarken çok keyif aldığım bir yazı oldu umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. Alice'e bir kere daha bana bu fırsatı verdiği için çok teşekkür ediyorum :)


Ece'nin bloğuna gitmek için tıklayın ^_^

7 yorum :

  1. Şu Wet and Wild paletler tek bende mı yok?! En kısa zamanda almalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. çok keyıflı bir yazı olmus severek okudum. :)

    YanıtlaSil
  3. Bir farın dibini 1 buçuk ayda görmek büyük başarı, benim 5 yıldır bitiremediğim farlarım var ki seviyorum o farları aslında :D

    YanıtlaSil
  4. Essence rujları çok beğeniyorum :) Wet n Wild farlarına zaten diyecek sözüm yok :)

    YanıtlaSil
  5. Essence rujun nosunu ve tekli farı yazdim listeme; )

    YanıtlaSil
  6. 1.5 ay mı?? Helal olsun valla:)

    YanıtlaSil
  7. Cogu ortak:) Essence'in o kalemine denk gelmemistim rengi harika duruyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...