Bobblehead Bunny

10 Temmuz 2014

Dove Çok Kuru Ciltler İçin Besleyici Vücut Sütü


Dove'un çok kuru ciltler için ürettiği besleyici vücut sütü düzenlediğimiz etkinlikte Dove tarafından hediye edilmişti. Nihayet deneyebildim ^_^

Dove Çok Kuru Ciltler İçin Besleyici Vücut Sütü

Ambalajı kocaman. 400 ml. Uzun süre yetecek miktarda ürün var. Ben birkaç hafta kullandım çok azalmadı bile sanki. Kokusunu ise ben çok beğendim.

Dove Çok Kuru Ciltler İçin Besleyici Vücut Sütü

İçeriği pek iyi değil. Temiz içerik arıyorsanız öneremem. 

Dove Çok Kuru Ciltler İçin Besleyici Vücut Sütü

Yapısı yoğun ama bir body butter kadar da tok değil. Ama cidden çok iyi nemlendiriyor. Cildi pamuk gibi yapıyor ^_^ Kuru ciltliler özellikle kışın bu üründen memnun kalacaklardır. Ürünü denedikten sonra kuruyup pul pul olan bir cilde sahip olan anneme verdim ve o da memnun kaldı. O yüzden kuru ciltlilere annemle tavsiyemizdir ^_^ 

Fiyatını tam olarak bilmiyorum ama internetten baktığım kadarıyla 12-13 lira gibi bir fiyatı var. 

Uygun fiyatlı, yoğun nemlendirme sağlayan bir vücut kremi arıyorsanız tavsiye edebilirim. 

Siz hangi vücut sütünü/kremini kullanıyorsunuz?


7 yorum :

  1. Ben Nivea'nın pure & natural serisinden losyonu kullanıyorum. Onu bile her gün kullanmama gerek kalmıyor. O bitince Altera'nın parfümsüz losyonunu kullanmayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazını okumuştum canım :) Bir daha ben de Alterra'ya yöneleceğim sanırım :)

      Sil
  2. Ben şu sıra Nuxe Vücut Kremi kullanıyorum. Dove deo,sabun ve kremler gerçekten çok güzel kokuyor. Temiz ve ferah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuxe kremi de merak ediyorum :) Evet çok temiz kokuyorlar :)

      Sil
  3. Ben The Body Shop butterlarına bayılıyorum ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim ama şimdi merak ettim bak :)

      Sil
  4. Ben de bu ürünü kullanıyorum.
    Eylül ayında eğitim turum için bir ay boyunca Güney Doğu Anadolu, Doğu Anadolu, İçanadolu ve Karadeniz Bölgelerini gezdim ve en çok orada işime yaradı. Bir çok soğuk bir çok sıcak olduğundan vücudun da dengesi şaştı tabii ama ilaç gibi geldi bu ürün bana.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...