Bobblehead Bunny

17 Temmuz 2014

Doa Kozmetik Amonra Keratinli Saç Maskesi


Boyalı ve yıpranmış saçlarım var. Saçlarımı uzattığım için kestirmemekte inat ettiğimden uçları oldukça kuru. Doa Kozmetik'in Amonra maskesini çok uzun zamandır merak ediyorum ama deneme fırsatım olmamıştı. Düzenlediğimiz Boutique Blogger Event'te firma tarafından gönderilince çok mutlu oldum o yüzden. 

Doa Kozmetik Amonra Keratinli Saç Maskesi

Doa Kozmetik ürünlerini bizlerle en uygun fiyata buluşturmaya çalıştığı için ambalajları harika değil. Ambalaja değil içindekine para verelim zaten, görevini yerine getirdiği sürece yeterli. Bu ürün 100 ml.

Doa Kozmetik Amonra Keratinli Saç Maskesi

Maske yoğun kıvamlı. Uzun süre gidecek yapıda. Değişik ama hoş bulduğum bir kokusu var.

Peki nasıl kullanıyorum?

Maskeyi hafif nemli saç uçlarıma uyguluyorum. En az 3 saat kadar bekletiyorum. Sonra yıkıyorum. Yıkadıktan sonra saç uçlarımdaki kuru ve yıpranmış görüntü gidiyor ve saçlarım yumuşacık oluyor. Kısacası kuru ve yıpranmış saçlara önerimdir, gerçekten başarılı bir maske. 

Doa Kozmetik'in sayfasından 7.5 liraya edinebilirsiniz. 25 lira üzerine kargo ücretsiz ve kapıda ödeme imkanı mevcut. Ayrıca yeni üyelere %10 indirimleri var :)

Siz bu maskeyi denediniz mi? Favori saç maskeniz hangisi?



9 yorum :

  1. Denenecekler arasında sırada bekliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ürünü çok severek kullanıyorum biraz da üşenmesem :)

    YanıtlaSil
  3. Çok merak ettiğim bir maske :) Doğal içerikli olması daha da merakımı arttırıyor. Elimdeki maskeler biter bitmez denenecek :)

    YanıtlaSil
  4. bende en kısa sürede denemeliyim bunu :) :) hoşuma gitti tipi :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...