Bobblehead Bunny

11 Temmuz 2014

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu- Misel Solüsyon- Hassas ve Kuru Ciltler İçin


Misel Solüsyonları çok seviyorum. Çünkü yağlı ve süt formundaki makyaj temizleyicileri fazla sevmiyorum. O yüzden su gibi akıp giden makyaj temizleyicileri seviyorum. Boutique Blogger Event'te hediye edilen misel solüsyonu ise son bir aydır kullanıyorum. Artık düşüncelerimi yazabilirim ^_^

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu

Ürün 200 mllik ambalajında. 100 kullanımlık olduğu yazılmış. Hesaplamadım ama doğru olabilir çünkü bir aydır makyaj temizleyici olarak kullanmamın yanında sabah akşam tonik niyetine de kullanıyorum ve yarıyı geçtim.

İçeriği:

Water, PEG-6, Caprylic Glycerides, Glycerin, Camellia Sinensis (Green Tea) Extract, Panthenol (Pro Vitamin B5), Disodium EDTA, Cetrimonium Chloride, Allantoin

İçeriğinde olmasa daha iyi olacak bir iki madde var ama cidden gayet temiz buldum.

Artıları

-Cilt makyajını temizlemede başarılı,
-Günlük göz makyajını temizlemede de başarılı.
-İçeriği piyasadaki muadillerine göre daha iyi.
-Çok hafif, su gibi.
-Kirpiklerimde dökme yapmadı.
-Cildimde alerjiye sebep olmadı.

Eksileri

-Fiyatını boyutuna göre biraz fazla buldum ama diğerlerine göre daha temiz içeriği sebebiyle görmezden gelinebilir.
-Ağır göz makyajını çıkarmada zorlanıyor.

Eksilerine oranla artıları ağır basıyor kesinlikle. Bioderma ile hemen hemen aynı olduğunu düşünüyorum. Daha temiz içeriğiyle gözümde bir tık ötede.

Cyrene ürünlerini kendi sitelerinden temin edebilirsiniz. Makyaj Temizleme Suyunun fiyatı 19 lira. İncelemek için tıktık. 


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...